ניהול קמפיין ממומן בגוגל

ניהול קמפיין ממומן בגוגל

אם יש לכם עסק, כל עסק שהוא, אתם חייבים ייצוג דיגיטלי וייצוג דיגיטלי זה בעיקר הופעה בתוצאות החיפוש של גוגל. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להיות שם מכיוון שאם לא, לא רק שתפחיתו משמעותית את כמות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אלא גם תשלחו אותם היישר לזרועותיהם של המתחרים שלכם.

סביר להניח ששמעתם את המונח "קידום אורגני" שזהו הקידום הטבעי של ביטויים בתוצאות החיפוש של גוגל. יש דרכים שונות לעשות את זה וזו עבודה שאת תוצאותיה רואים רק אחרי תקופה, אך ניהול קמפיין ממומן במערכת google adwords הוא הפתרון לבעיה והוא מביא תוצאות מהירות במיוחד במידה והוא מנוהל נכון. הנה קצת מידע על מערכת הפרסום ועל ניהול קמפיין מקצועי.

מהי מערכת הפרסום של google adwords?

מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס היא מערכת לפרסום ממומן והתשלום בהתאם להקלקות על מודעות הפרסום. לכל ביטוי יש את המחיר שלו בהתאם לפרמטרים שונים כמו רמת תחרות ואחרים ויש אפשרות לפרסם ברשת החיפוש וברשת המדיה מודעות מילים ומודעות ויזואליות. ברמה הגבוהה ביותר יש את הקמפיינים ומתחתיהם קבוצות המודעות, כשבקמפיינים ניתן להגדיר את התקציב היומי בשביל לא לעבור את תקרת ההוצאה האפשרית ביום בהתאם לתקציב. את הקמפיינים ניתן לחלק איך שנוח מה שיכול להיות בהתאם לאזורים גאוגרפיים, בהתאם לקטגוריה של מוצרים וכדומה.

מהו קמפיין מקצועי?

במשפט אחד: קמפיין מקצועי הוא קמפיין שממקסם את התוצאות מהתקציב הקיים. קמפיין מקצועי הוא קמפיין שמתחיל עם בחירת ביטויי המפתח הנכונים והחלטה על כמה כסף כדאי להשקיע בכל ביטוי וביטוי בהתאם לרווח הפוטנציאלי ממנו ולאחר מכן מיטוב של הקמפיין בשביל להפחית עד כמה שניתן את התשלום לקליק. במהלך הדרך הקמפיין נבחן שוב ושוב בשביל להבין מה נכון לו ומה לא, מה צריך להוסיף ומה צריך להוריד, איך לנתב את הכסף נכון ולהישאר בתוך מסגרת התקציב וכמובן, איך לגרום לכל המרכיבים בקמפיין לעבוד יחדיו בשביל ההצלחה שלו (ביטויי המפתח, במודעות, דף הנחיתה או אתר האינטרנט)

שירותי חברות לפרסום בגוגל

נשמע קל נכון? אז למה לא לעשות את זה לבד? למה לא לנהל קמפיין באופן עצמאי ולהיעזר בשירותיה של חברה שמתמחה בפרסום בגוגל? יש לכך כמה סיבות. ראשית, ניהול קמפיין פרסומי מצריך זמן, מצריך לא מעט השקעה, חשיבה, ניתוח של הדברים ועוד פעולות נוספות שדורשות זמן, וזמן כידוע שווה כסף. אבל יותר מזה, שירותי חברה לפרסום בגוגל כוללים את כל מה שאתם צריכים בשביל לפרסם את העסק שלכם בצורה נכונה. הם כוללים בחינה של העסק שלכם והפעילות שלו, הבנה מי הם המתחרים שלכם ואיך הם מפרסמים את העסק שלהם בגוגל, בניית קמפיין בגוגל והתאמה של דפי הנחיתה או דפי האתר הייעודיים אליו, מעקב אחר הקמפיין וביצוע אופטימיזציה כל הזמן, הפקת דו"חות על התקדמות הפרסום ועל היעילות שלו ובעצם כל מה שצריך מא' ועד ת' בשביל שקמפיין כזה יעבוד.

איך משיגים את מטרות העסק מפרסום אפקטיבי בגוגל?

קודם כל מביאים את העסק לקדמת הבמה. זה אומר שמי שיחפש את העסק עצמו או שירותים או מוצרים שהוא משווק, ייחשף אליו בתוצאות החיפוש של גוגל בחלק הממומן. בנוסף, ניהול קמפיין ממומן בגוגל הוא הדרך להביא תוצאות מהירות מפרסום, מכיוון שרגע אחרי שמסיימים להעלות את הקמפיין לאוויר אפשר להתחיל תיאורטית לקבל פניות. עם פרסום ממומן בגוגל, העסק יהיה "חי" יותר, יהיו אליו יותר ויותר פניות והוא ירחיב את מעגל הלקוחות שלו כל הזמן.

בשיתוף אקסטרה דיגיטל https://www.extra.co.il/

צילום: shutterstock

פורסם על ידי