מתקני טיפוס לילדים מעץ מלא עם נדנדה היא המתנה הטובה ביותר

מתקני טיפוס לילדים מעץ מלא עם נדנדה היא המתנה הטובה ביותר

כל מבוגר יודע להתנדנד הוא אחד הבילויים האהובים ביותר על ילדים. שום דבר לא יכול להחליף את התחושה המדהימה של מעוף וחופש! כולנו רגילים לראות נדנדות רק בחוץ. למשחקי בחוץ יש יתרונות, אך אי אפשר להתעלם מהחסרונות. מזג אוויר. לפעמים הוא הורס את הטיולים המהנים! כאשר לישראל מגיע קיץ חם או חורף עם הגשמים הקרים שלו, לא כל כך רוצים לצאת מהבית.

לכן, מתקני טיפוס לילדים מעץ מלא עם הנדנדה הביתית יהיו הפתרון הטוב ביותר עבורכם. אך אנחנו מציעים לא רק מקום למשחקים. להורים חשוב שהילד יהיה שמח ובריא. אתם יכולים להשיג זאת עם מתקני טיפוס לילדים מעץ מלא. עם נדנדה, טבעות ומוט אופקי, המתקן הופך למגרש משחקים אמיתי!

למה כדאי לכם לקנות נדנדה עם מתקן טיפוס לילדים מעץ מלא?

הסולם השוודי עם נדנדה נצמד לקיר ולא תופס הרבה מקום. אתם יכולים לנוע בחופשיות בחדר, ולילד יהיה מספיק מקום למשחקים. בנוסף, מתקני טיפוס מעץ מלא ומתאימים לכל המשפחה. המבנה המוצק של הסולמות (עומד במשקל מ-120 עד 150 ק"ג) מאפשר גם לילדים וגם למבוגרים להשתמש בהם . אחרי הכל, שום דבר לא מחזק קשרים משפחתיים כה טוב מאשר לבלות יחד. טיעון נוסף לקנות סולם שוודי עם נדנדה הוא רב תכליתיות. המתחם נותן למבוגרים את האפשרות לעסוק בספורט, ומספק לילדים התפתחות גופנית דרך משחק. נדנדה על חבל היא כלי מצוין לחיזוק שרירי הידיים, פיתוח שיווי משקל ואומץ של הילד.

אנחנו חלוצים בייצור מתקני טיפוס לילדים מעץ מלא בישראל. יש לנו מגוון רחב של מוצרים. בנוסף לסולמות השוודיים אתם תמצאו: מוט אופקי, מקבילים, טבעות, נדנדות, לוח לשרירי הבטן ועוד. ציוד נוסף מספק מגוון רחב של אפשרויות הן במהלך המשחק והן במהלך הפעילות הגופנית. המוצרים שלנו  בעלי איכות גבוהה ועמידותהם עשויים מעץ מלא. קל לשלב אלמנטים בודדים וליצור פינת ספורט ייחודית. זה חשוב במיוחד מכיוון שרוב האנשים מקדישים תשומת לב רבה לעיצוב ביתם ודירתם. הסולמות השוודיים הצבעוניים נועדו לא רק לגוון את עצוב החדר, אלא גם להפוך לאלמנט המרכזי שלו, תוך שמירה על אסתטיקה ויופי מודרני.

כל מתקני טיפוס לילדים מעץ מלא מיוצרים בהתאם לדרישות של מכון התקנים הישראלי המעניק את הערבות המרבית לבטיחות

פורסם על ידי