מתנות מקוריות ליום האהבה – המדריך המלא

מתנות מקוריות ליום האהבה – המדריך המלא

ולנטיינס או ט"ו באב: מחפשים משהו מקורי להביא בתור מתנה ליום האהבה? קבלו כמה רעיונות טובים, שיביעו אהבה, יעידו על מחשבה ויהיו אפילו ידידותיים לכיס.

בחירה במתנה לבן או בת זוג ליום האהבה היא לא בהכרח משימה קלה: אנחנו רוצים שמה שאנחנו מעניקים יעיד על מחשבה על בני הזוג שלנו, שיהיה יפה ואולי גם שימושי, ובעיקר – שיהיה מקורי.

חנויות פרחים, מתנות ומזכרות נערכות מראש לחגים ולימי אהבה, בהתאם למה שאוהבים: למשל, לא קשה למצוא חנות מתנות מומלצת בבת ים שתציע מגוון גדול של פריטים קטנים שאפשר להדפיס עליהם תמונה או מסר כלשהו, לצד מתנות גדולות יותר.

אבל יום האהבה הוא לא רק על אודות "היא" או "הוא", אלא על אודות שניכם: האהבה היא רגש שחולקים ושותפים לו, אז המתנות צריכות לשקף גם את זה. אחרת, אם זה רק על אודות מישהו מכם, מה יהיה ההבדל בין מתנות לחג אהבה ומתנות ליום הולדת?

הפכו את המתנה לא רק לאישית – אלא גם לחווייתית

לשכור שמלה יפה

אם אתם יוצאים למסיבה או לארוחת ערב טובה, תנו לבת הזוג שלכם תלוש או אופציה אחרת לשכור בגד מהמם, כמו שמלת ערב יוצאת דופן או שמלת קוקטייל יפה. תנו לה להתפנק, מצד אחד, ולהפוך למלכה לערב הזה, כך שיהיו יהיה חוויה משותפת ששניכם תזכרו.

מנוי לפינוק

היכנסו למכון קוסמטיקה טוב או מכון ספא ובררו פרטים על מנוי לכמה טיפולים. יש טיפולים יקרים יותר או פחות, כמובן, אבל בוודאי תוכלו למצוא מנוי שיתאים לתקציב שבחרתם.

או פינוק חד פעמי

אישי או זוגי: גם חוויה חד פעמית היא דבר נפלא, במיוחד אם אתם שניכם חולקים אותה. בנושא הזה אין כמובן גבול לאפשרויות: מעיסויים זוגיים, דרך טיפולי ספא ועד ארוחת בוקר של שחיתות, בבית מלון או מסעדה טובה.

חדר בריחה עם פינוק בסופו

נסו למצוא חדר בריחה שיכול להרים את הכפפה הבאה: משימה לזוג – רצוי שלא תהיה מסובכת מדי, כך שדי יהיה בשניכם כדי לפתור אותה. דבר שני: פינה או מקום שבו תוכלו 'לפתוח שולחן' קטן, אחרי פענוח המשימה. הזמינו ארוחה קלה לזוג מהמסעדה האהובה על שניכם וסכמו עם בעלי המקום על עריכת שולחן, בהתאם.

סידור פרחים שמעלה זיכרונות

אי אפשר לטעות עם פרחים. זו אולי המתנה הבטוחה ביותר, אבל היא גם הנפוצה ביותר. אז מה עושים?

אם החלטתם ללכת על זר פרחים יפה ושוקולדים, נסו לתת להם נופך או 'כיוון' שיהיה משותף לשניכם: הייתם פעם בחופשה במקום כלשהו? נסו למצוא פרחים שמגיעים מאותה ארץ, או שוקולדים, אפילו. זוכרים את זר הפרחים הראשון שהבאתם? נסו אולי לשחזר אותו, או אפילו להגדיל אותו.

ולסיום: ממה להיזהר כאשר קונים מתנות ליום האהבה?

היזהרו ממתנות שעלולות להתפרש כמו "רמז למשהו": קרם פנים או מסכה זה רעיון מצוין, אבל קרם לעיניים עייפות, שעל האריזה שלו כתוב באותיות גדולות "מעלים שקיות מתחת לעיניים" זה רעיון פחות טוב. מוצרים אחרים, שעלולים להתפרש בתור ביקורת, גם אותם כדאי לשמור להזדמנויות אחרות.

פורסם על ידי