מתנות מומלצות לבני המשפחה

מתנות מומלצות לבני המשפחה

מחפשים מתנות מקוריות ואיכותיות לבני המשפחה? רוצים להפתיע את בני המשפחה הקרובה עם מתנה מקורית לחג, לימי הולדת או לכל סיבה אחרת כמו אירוע יום המשפחה? ובכן, יש מגוון רעיונות למתנות מומלצות לבני המשפחה, לכן לא חייבים תמיד לקנות מתנות רגילות וסטנדרטיות. כדאי לחשוב על מתנות מיוחדות ומלהיבות שמתאימות לבני המשפחה, לכן מעבר לארוחה המשפחתית בבית או במסעדה כדאי לתכנן מראש אילו מתנות להזמין כדי להפתיע את בני המשפחה האוהבים והיקרים.

מפת עולם עם גירוד ארצות בהם ביקרתם

מתנה מקורית המתאימה גם ליום המשפחה, אפשר להזמין בחנויות המובילות מפת עולם גדולה עם וו תלייה על הקיר, אך זו אינה מפה רגילה כיוון שניתן לגרד אם שם הארצות בהן טיילתם ונפשתם. כך כל המשפחה תיהנה ממפה משותפת המשקפת את המדינות בהן בני המשפחה ביקור וטיילו להנאתם. זו מתנה מקורית וייחודית המספקת הרבה הנאה והשראה.

מעמד מגנטי מחיק לשולחן

אם אתם נוהגים להשאיר פתקים לבני המשפחה זו המתנה המתאימה ביותר עבורכם. יש מעמד מגנטי עם לוח מחיק המתאים לשולחן האוכל אך אפשר להניח אותו גם על השישי או במקום מרכזי אחר. ניתן להצמיד מגנטים שונים על המעמד היציב, למשל צילומי מגנטים מאירועים משפחתיים, ויש אפשרות גם לכתוב על הצד של הלוח המחיק, להשאיר הודעות חשובות כמו פתקי אהבה, רשימת קניות, הוראות לילדים לגבי ארוחת צהריים מוכנה הממתינה במקרר ועוד.

גינת תבלינים

אם תמיד חלמתם על גינת תבלינים במרפסת או במקום מואר במטבח, כעת אתם יכולים להזמין באינטרנט ובחנויות מובילות ערכת גינה עם תבלינים ריחניים שונים. זהו מארז משפחתי המאפשר להורים ולילדים לטפח גינת תבלינים מלהיבה, אחרי שהצמחים השונים מגיעים לגודל הרצוי אפשר לקטוף עלים שונים כדי להכין תה ירוק ובריא, אפשר גם לשדרג את טעמי האוכל והסלטים.

בוק משפחה

אין כמו צילום משפחה בסטודיו מאובזר ומקצועי, כדאי להפך זאת להרגל קבוע ולהגיע לסטודיו לפחות פעם בשנה כדי להצטלם יחד עם כל בני המשפחה. כך תוכלו להרכיב את הפאזל המשפחתי המעניין והייחודי שלכם. את הצילום המשפחתי אפשר לתלות על קיר מרכזי בבית, כמו כן זו מתנה מרגשת לסבים ולסבתות.

כדאי לדעת כי בסטודיו אפשר להדפיס את הצילום המקורי על בד קנבס או על נייר איכותי בגודל פוסטר. מומלץ להגיע עם אביזרים שונים מהבית כדי ליהנות מבוק משפחתי מדליק ומצילומים אמנותיים ומקוריים.

לימור אהרון – צלמת עם כנפיים, מתמחה בצילומי פורטרטים אמנותיים ובצילומי משפחה, ילדים, תינוקות וניו בורן. לימור סיימה בהצלחה תואר הנדסאי צילום ומדיה דיגיטלית, ולאחר התמחות בסטודיו מקצועי של אחד הצלמים המובילים בישראל היא פתחה סטודיו חדש בו היא מציעה מעטפת שירותים רחבה. הסטודיו ממוקם בגבעתיים ויש בו אווירה נעימה ומרגיעה ואת כל הציוד והאביזרים הנדרשים לצילומים אמנותיים, מקוריים ואיכותיים.

פורסם על ידי