מתנות ליום הולדת לאישה מבת ים

מתנות ליום הולדת לאישה מבת ים

מזל טוב!
אם הגעת לכאן כנראה שהאישה הקרובה אליך חוגגת יום הולדת,וזו הזדמנות מעולה בשבילך לעצור ולקחת נשימה מחיי היום-יום העמוסים ששוחקים את כולנו, ולהנות מהרגעים שלכם יחד.
זה לא סוד שהנשים יותר רגשניות מהגברים ותן לי לגלות לך סוד קטן:כשהיא אומרת לך שהיא לא מצפה לכלום ושהיא אוהבת אותך – היא משקרת.
טוב, לא משקרת בנוגע לזה שהיא אוהבת אותך – אבל היא בהחלט מצפה למשהו.
היי וזה לא דבר רע, אחרי הכל היא רוצה להרגיש שאתה משקיע עליה מחשבה ומאמצים, איזה אישה לא תרצה?

אז מה אנחנו צריכים לזכור כשאנחנו מחפשים מתנות לאישה?

  • תהיה מקורי – דבר ראשון והכי חשוב הוא לא לשעמם אותה ולהביא לה את אותה המתנה כמו בשנה שעברה, אף אחד לא רוצה לקבל את אותה מתנה פעמיים, אני בטוח שהיא תגיד לך "תודה מאמי לא היית צריך", אבל מה שהיא באמת תתכוון זה "עוד פעם?!", אז תהיה מקורי – check.
  • תהיה ייחודי – אין כמו מתנה שהכינו במיוחד בשבילה, אז תוסיף את החותם הייחודי שלכם על גבי המתנה הזו.
    לדוגמא אם אתה מתכוון לקנות לה מנורת לילה מעוצבת לחדר השינה, למה שלא תוסיף את התמונה שלכם חרוטה על גבי המנורה, ואולי אפילו את תאריך יום ההולדת שלה?
    כשמביאים לאדם מתנה עם תמונה, או מתנה עם עיצוב אישי הוא מבין שהייתה כאן השקעה נוספת על המתנה והרבה חשיבה שעומדת מאחוריה, ואוטומטית היא הופכת להיות הרבה יותר מוערכת.
  • תהיה חכם – תשתמש בהיכרות שלך איתה.
    מה היא אוהבת לעשות ומה התחביבים שלה?
    מה הצבעים האהובים עליה ומה מרגש אותה יותר ואיפה אתה חוצה את הקו האדום?
    הצעה שלי – תשתמש גם בעזרה של חברה טובה שלה, הן תמיד מכירות בה עוד צדדים שאתה לא נחשף אליהם – מניסיון,זה עוזר.

תוכלו למצוא מגוון מתנות בבת ים ובייחוד בעולם האינטרנטי שהולך ומתפתח היום, שעונות על שלושת הכללים שדיברנו עליהם. (לדוגמא בחנות האינטרנטית של עדן מתנות)

לדוגמא תוכלו למצוא מנורת לילה בעיצוב אישי עם חריטת תמונה והקדשה שמתחלפת ל-7 צבעים, שאני מאוד בספק אם אי פעם הבאתם לה משהו דומה לזה. או שתוכלו לפנק אותה במגן עץ לטלפון עם תמונה והקדשה, ככה שהיא תוכל להנות ממתנה גם מרגשת וגם שימושית יחדיו.

עוד רעיון מעניין הוא להזמין לה מצית חשמלי עם חריטה (במידה והיא מעשנת) שזה רעיון ממש מגניב ושימושי, המצית מטעין את עצמו שוב ושוב עם כבל USB ומגיע באריזה מקורית.
שורה תחתונה – זה לא תורה משמיים.
אני בטוח שכל מה שתביא לה היא תאהב ותעריך, רק אל תפציץ ותשתמש בכל הרעיונות בפעם אחת, אחרת מה יישאר לך לשנה הבאה?

פורסם על ידי