מתי תדעו כי אתם זקוקים לייעוץ זוגי?

מתי תדעו כי אתם זקוקים לייעוץ זוגי?

רבים הנמצאים במערכות יחסים מודעים לאופציה של ייעוץ זוגי תוך שהם לא ממש יודעים מתי באמת הגיע הזמן לייעוץ מסוג זה. בשל כך מערכות יחסים עלולות להסתיים מבלי שבאמת נמצא פתרון ראוי לחילוקי הדעות כמו גם שרבים עלולים למצוא עצמם במערכת זוגית שאינה מספקת.

על מנת שאתם תוכלו לדעת באמת מתי אתם זקוקים לסיוע הכנו לכם רשימה של 6 סימנים לכך שאתם זקוקים לייעוץ:

  1. כאשר אתם לא מספיקים לריב – אחד הסימנים לכך שאתם צריכים להגיע אל ייעוץ זוגי הינו ריבים בלתי פוסקים. אם שום דבר שאתם עושים לא מוצא חן בעיני השני, אם כל נושא הופך לריב, במידה ואתם לא מסכימים על שום דבר ומוצאים את עצמכם בריב שנמשך ונמשך ונמשך… אתם בוודאי זקקים לעזרה מאיש מקצוע.
  2. כשיש קשיים בניהול המשפחה – אם אתם כבר הפכתם למשפחה אך אינכם מצליחים לנהל את התא המשפחתי שלכם בצורה נכונה, אם לילדיכם יש קשיים ואם מערכת היחסים שלכם משפיעה על גידול הילדים, זה הזמן לקבלת ייעוץ משפחתי וזוגי.
  3. בזמן שישנם קשיים כלכליים – קשיים כלכליים עלולים למוטט גם את מערכות יחסים החזקות ביותר, בזמן שדאגות כלכליות מפריעות לנהל חיי אהבה ומשפחה תקינים. בשל כך גם אם מעט קשה לכם לשלם על ייעוץ זוגי, מחיר הייעוץ, והסיוע בבניית ערכת יחסים לצד קשיים פיננסיים יכול לעזור לכם גם לחזור למסלול זוגי נוח יותר וגם להתמודד עם קשיים כלכליים.
  4. אם אתם לא מאמינים אחד בשני – אם ישנן בעיות באמון אם אתם לא סומכים על בני הזוג שלכם, מסתירים עובדות ומעשים או חושדים שבני הזוג עושים זאת, זה הזמן לנסות להחזיר את האמון.
  5. במידה ואתם חווים בגידה במערכת היחסים – רבים האנשים אשר חווים בגידה במערת זוגית שמיד בוחרים להיפרד, וזה בסדר. אבל אם אתם עדיין רוצים לשפר את המערכת הזוגית שלכם ולנסות להתמודד עם הבגידה ייעוץ זוגי יכול לסייע לכם מאד!
  6. כאשר התשוקה נעלמת – כאשר אתם לא נמשכים אחד לשני, אם יחסי המין אינם נמצאים במערכות הזוגית ובמידה וישנם בעיות ביצירת מצבים אינטימיים: חשוב להתייעץ עם יועץ זוגי המתמחה גם בתחום המיניות על מנת שתוכלו להחזיר את התשוקה לחייכם.

לסיכום ייעוץ זוגי יכול לסייע לכם מאד ולכן זה הזמן לבחור בו כדי לחיות במערכת יחסים טובה ונכונה.

פורסם על ידי