משרד עורך דין תעבורה

משרד עורך דין תעבורה

אם אתם מחפשים משרד עורך דין תעבורה, סביר להניח שהואשמתם בעבירה מסוימת ואתם תוהים כיצד ניתן לפעול משפטית כדי להימנע מענישה כבדה ומחמירה. במאמר זה נעמוד על חשיבות הייצוג המשפטי בעבירות תנועה לסוגיהן ונבהיר מי יהיה המשרד המתאים ביותר לייצוג איכותי ומוצלח:

התייעצות משפטית בעבירות תעבורה

במדינה שבה רישיון הנהיגה הפרטי הוא נכס כה חשוב להגשמת חופש התנועה, קל להבין מדוע רבים תופסים את עבירות התנועה המיוחסות להם כעניין מרתיע במיוחד. למעשה, גם דו"ח תנועה פשוט עשוי להוות לעתים את ההבדל בין שמירה על רישיון הנהיגה לבין פסילה ממושכת, כך שחשוב למצוא משרד עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה להתייעצות ועמידה על האפשרויות המתאימות למקרה ויפה שעה אחת קודם.

האם מומלץ לייצג את עצמי במשפט תעבורה?

קיימים נהגים רבים שמאמינים שיוכלו לחסוך את שירותיו המשפטיים של עורך הדין לתעבורה ולכן ניגשים להתמודדות משפטית בדרך של ייצוג עצמי. במצבים אלה, אמנם ייתכן שהנהג סמוך ובטוח בחפותו ולכן סבור שאין כל טעם בייצוג משפטי שעה שהאמת לצידו, אך הוא נתון מלכתחילה במצב של פער בינו לבין התביעה המשטרתית, המורכבת מעורכי דין חדים ומיומנים. הם ינסו לשוחח עם הנהג טרם הדיון ולהציע לו הסדר טיעון שבמסגרתו יודה בעבירה בכפוף לענישה מקלה.

אלא שבפועל, גם הודאה בעבירת תעבורה נושאת בהשלכות חמורות, על אחת כמה וכמה כאשר הנהג כלל לא מודע באופן אובייקטיבי לענישה המקסימלית הקבועה בחוק לגבי עבירת התעבורה שלו והוא עלול לגלות בדיעבד כי הערימו עליו כך שהוטל עליו עונש כבד ביותר. ענישה זו עלולה לכלול פסילת רישיון ממושכת, קנסות גבוהים, חיוב בנקודות ולעתים אף ביצוע תיאוריה וטסט מחדש או בדיקות מטעם המכון הרפואי לבטיחות כדי לקבל מחדש את רישיונו.

לאור כל אלו, ניתן לראות כי הפנייה אל משרד עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה תהיה קריטית גם לדו"ח הפשוט, ככל עבירת תעבורה מורכבת. עורך דינכם צריך להיות מי שמשמש כמייצג מנוסה שברשותו ידע רב, היכרות מעמיקה עם גורמי מפתח במחלקת התביעות המשטרתית וכן עם שופטי התעבורה על עמדותיהם ומדיניות ההרשעות שלהם. כל אלו יסייעו לעורך הדין להתדיין בשמכם עם התביעה ולהגיע להסדר טיעון מיטבי.

האם עליי לשלם שכר טרחה יקר?

עורכי הדין לתעבורה גובים בדרך כלל את שכר הטרחה מראש בהתאם למורכבות המקרה שאליו הם נדרשים והפעולות המשפטיות הכרוכות בו. משרד עורך דין תעבורה לא אמור לגבות שכר טרחה בהתאם לכמות הפגישות או הישיבות בנוגע לתיק וזאת כדי שלא יהיה חשש לכך שהוא "מורח" את התיק כדי לייקר את שכר הטרחה. בנוסף, הסכום איננו מבטא טיפול חפוז וקצר משום שעורך הדין אמור לדאוג גם לשמו הטוב ולמוניטין שלו, כך שעליו לחתור להצלחה משפטית ללא כל קשר למשך התביעה או למהלכה.

עורך דין טוב לתעבורה יילחם על מיצוי הזכויות שלכם במשפט ולא על חפותכם!

השאיפה המרכזית תהיה להגיע להסדר טיעון שיצמצם את הסיכוי להרשעה, להבדיל מניסיון לכפור באשמה שעלול להביא בסופו של דבר להרשעה שגזר דינה יעמוד על העונש המקסימלי. ולכן רק במקרים מובהקים וייחודיים בהם נשקפת אפשרות מובהקת לזיכוי, עורך דינכם ימשיך לנהל את התיק ללא הגעה להסדר. להתייעצות עם עו"ד תעבורה מנוסה כבר עכשיו, פנו אל מומחה התעבורה עורך הדין ניר שלום.

פורסם על ידי