משלוחי פרחים בפריסה ארצית – פרחי עירית

משלוחי פרחים בפריסה ארצית – פרחי עירית

לפעמים אנחנו לא יודעים איך להביע את רגשותינו אל אדם אהוב, ולפעמים אנחנו צריכים עזרה של חפץ מוחשי כדי להביע את המסר והרגשות. זר פרחים – המתנה המושלמת למצבים אלו. אך כאשר אנחנו בוחרים זר פרחים אנחנו מגלים מגוון רחב של זרי פרחים ולפעמים אנחנו הולכים לאיבוד. אנחנו בפרחי עירית רוצים להביא לכם כמה טיפים לבחירת זרי פרחים:

  • עונת השנה – עונת השנה משפיעה על סוג בפרחים אשר תמצאו בחנות, בחורף למשל תוכלו לבחור מבין פרחי שדה כמו נוריות, כלניות ועוד ואילו בקיץ אפשר לבחור בזרים בגווני שמש כתום, צהוב ואדום.
  • למי הזר מגיע – אם אנחנו שולחים זר לאדם אהוב אנחנו נרצה זר עם צבעים חזקים לעןמת זאת אם נשלח זר פרחים לחבר בעבודה נשלח זר רשמי וייצוגי.
  • תקציב – לסוגי פרחים שונים יש מחירים שונים, מחירים אלו תלויים בעונה, סוג הפרח ובגודל הזר.

מה תמצאו באתר שפרחי עירית

באתר פרחי עירית תוכלו למצוא מגוון עצום ורחב זרי פרחים מכל הסוגים. בנוסף תמצאו משלוחי פרחים באזור המרכז, משלוחי פרחים באזור הדרום והנגב, משלוחי פרחים באזור הצפון, משלוחי פרחים באזור השפלה, ירושלים והסביבה ומשלוחי פרחים באזור השרון. אנחנו גם עושים גם משלוחי עציצים למשרדים, לבית ומשלוחי עציצים גדולים וקטנים.

מדוע לבחור בפרחי עירית

אנחנו בפרחי עירית מספקים משלוחי פרחים ומוצרים משלימים לכל רחבי הארץ והעולם. כבר למעלה מארבעה עשורים אנו משרתים במקצועיות ובאהבה ענקית את לקוחותינו כך שתוכלו ליהנות ממוצרים איכותיים בחוויית קניה מיוחדת במינה. כאשר אנחנו מזמינים פרחים דרך האינטרנט אין לנו מגע עם הפרחים, אנחנו לא רואים אותם אלא רק בתמונות ולכן אנחנו לא יודעים האם הם טרייםואחכותיים. פרחי עירית מתחייבים לספק מוצרים איכותיים, פרחים בעיצובים מרהיבים, מתנות מיוחדות, ועוד הפתעות רבות באיכות הגבוהה ביותר. את המשלוחים ניתן להזמין לכל מקום, יום ושעה, ואנו אחראיים לוודא ולדאוג כי המשלוח הגיע ליעד הנכון בזמן המתואם.

פרחים לכל אירוע עם שליח מיוחד, פרחי עירית חנות פרחים ומשלוחי פרחים מציעים משלוח פרחים לכל חלקי הארץ, לכל אירוע- זרים ליולדת, לכלה, לימי נישואין ועוד. תוכלו לבקשר אותנו ולקיים הזמנה אונליין באתר שלנו בכתובת: https://www.irit-flowers.co.il/, כמו כן אתם מוזמנים לשוחח איתנו בצ'אט באתר או להתקשר לטלפון מספר 3706*.

פורסם על ידי