משלוחי פרחים בבת ים – פרחים שמחייכים אליך

משלוחי פרחים בבת ים – פרחים שמחייכים אליך

המהפכה המקוונת הגיעה גם לענף הפרחים ומהיום תושבי בת ים יכולים להזמין משלוחי פרחים בדרך קלה ומהירה.

עברו הימים בהם היה צריך להגיע פיזית לחנות פרחים  מקומית, כדי לרכוש זר יום הולדת או עציצים למרפסת. במקום לקנות פרחים בצומת או לחפש חנות פרחים בבת ים, מזמינים משלוחים דרך האינטרנט.

משלוחי פרחים בבת ים – קליק אחד וגרמתם למישהו לחייך

היא בדיוק חזרה מיום עבודה עמוס, שמה מים בקומקום ומחכה לרגע בו היא תוכל לשבת לכמה דקות עם הקפה. פתאום צלצול בדלת, ובפתח שליח מוסר לה זר פרחים צבעוני ויפה עם ברכה אישית. כן, הצלחתם להפתיע אותה ולגרום לה לחייך והכל במספר קליקים.

אין צורך לפנות זמן ולנסוע במיוחד לחנות פרחים בשעות הפעילות. כשיש אפשרות להזמין משלוחי פרחים בבת ים דרך האינטרנט, אתם צריכים רק מחשב זמין. כנסו לקטלוג, התרשמו בנחת מהעיצובים השונים ובחרו בזר שהכי אהבתם או שאתם חושבים שהיא תשמח לקבל. בחרתם? עכשיו נותר רק לסמן את הזר, לבחור גודל ולהזין כתובת למשלוח. לאחר התשלום תקבלו למייל אישור בצירוף חשבונית ובה יופיעו כל פרטי ההזמנה. יש יותר פשוט מזה?

את הפרחים שבחרתם תוכלו לשלוח לכל כתובת בעיר, בין אם מדובר בכתובת מגורים או במקום העבודה. שירות המשלוחים ידאג להביא את הזר בתאריך ובשעות שציינתם ולמסור אותו לידיים הנכונות.

למי שולחים? מתי שולחים? אתם מחליטים

זר פרחים מרחיב את הלב וממלא את החדר באור ושמחה. מקובל להעניק פרחים במתנה בתאריכים מיוחדים וכשרוצים לשמח אנשים יקרים. מחפשים רעיונות ליולדת? שוקלים לקנות עציצים למשרד? מתלבטים היכן להזמין זרי כלה? היום ניתן להזמין פרחים לכל מטרה ואירוע ולא רק לימי הולדת.

לצד הפרחים תוכלו למצוא גם מארזים מעוצבים להולדת בן או בת, שזירות מיוחדות המתאימות כסידור לשולחנות באולמות אירועים, סידורי פרחים לחגים, עיצובים מרהיבים של זרי כלה ותוספות שונות ומפנקות שניתן לצרף בכל הזמנה.

בעידן האינטרנט לא צריך להתאמץ ועכשיו גם אתם יכולים לשמח אחרים עם משלוחי פרחים עד הבית בדרך קלה ונוחה. פרחי עירית מזמינים אתכם לקיים רכישה אונליין של משלוחי פרחים בתפוצה ארצית, דרך האתר שלנו בכתובת: https://www.irit-flowers.co.il/ תוכלו גם לקיים הזמנה טלפונית בטלפון מספר 3706*.

פורסם על ידי