מרפאת שיניים בבת ים לשיקום מושלם של הפה

מרפאת שיניים בבת ים לשיקום מושלם של הפה

רבים מאתנו, שוכחים לצחצח שיניים ורבים אינם משתמשים  עם חוט דנטאלי. יש אינם מגיעים לביקורת במרפאת השיניים והתוצאות לא תאחרנה לבוא. הכוונה היא לשיניים פגומות, דלקות חניכיים ואפילו נשירת שיניים עם השנים. אם אתם גרים בבת ים, הצעד הכי נכון והנוח ביותר, הוא לחפש מרפאת שיניים בבת ים. ההמלצה של רופאי השיניים היא להגיע לביקורת פעמיים בשנה ואם יש לטפל בשיניים או לבצע שיקום פה, רופא השיניים יכין לכם תכנית מדויקת לאחר שיבצע צילום פנוראמי  של כל הפה, אילו טיפולי שיניים יש לבצע.

ישנם כללים שיכולים לסייע לכם בשמירה על השיניים. ראשית, יש לשמור נכון על חומציות הפה. למשל מאכלים מסוימים יכולים למנוע את השמירה על החומציות הנכונה. רופא השיניים שלכם, ימליץ לכם על מאכלים שונים אשר יכולים לסייע לשמירה על החומציות. ישנם אנשים שמגיעים למרפאת השיניים הקרובה למגוריהם על מנת לבצע ניקוי אבנית שזה אגב הליך חשוב לשמירה על השיניים מפני עששת.

שמרו על שיניים בריאות על מנת לא לבזבז הון תועפות

בריאות השיניים חשובה לכם מכל הבחינות, אם מבחינת מניעת סבל ואיכות חיים טוב יותר ואם מהבחינה הכספית. טיפולי שיניים אינם עולים מעט ואנשים בגלל הזנחת השיניים משלמים הון תועפות. טיפול מונע הוא באמצעות ביקורות קבועות בתאריכים שקבעה עבורכם מרפאת שיניים בבת ים, במידה ואתם גרים באזור זה. עם השנים השיניים נשחקות ונפגמות וזה יכול להיות טבעי לאחר לידות בגלל מחסור בסידן, או הידלדלות העצם. הסיבה היא שגם השיניים הן עצמות ולפעמים אין ברירה אלא להציל שן שנפגמה באמצעות כתר.

הכתר, הוא בעצם סוג של כיסוי שמשיב את המראה האסתטי לפה וכן, מגן על השן הקיימת. הכתר מדמה את המראה המדויק ואת גוון השן , היות וישנם גוונים שונים של שיניים. הרופא ייקח מידות וישלח אותן לטכנאי שיניים מומחה, אשר ייצור כתר מחרסינה או זירקוניה, כאשר כתר זה, נחשב למוביל ולמשוכלל ביותר היום. באמצעות סורק אופטי, ניתן יהיה להעביר את התמונה המדויקת של השן שעליה יש להרכיב את כתר הזירקוניה.

כיצד תבחרו נכון את מרפאת השיניים המתאימה?

ראשית כמו כל בעל מקצוע, יש לשמוע בהמלצות החברים או קרובי המשפחה. כאשר קיבלתם כבר שם של מרפאת שיניים בבת ים, נסו לברר כמה שיותר פרטים כגון מי הרופאים שעובדים במרפאה ואם ישנן התמחויות ספציפיות שמתאימות לטיפול שאתם זקוקים לו כגון שיקום פה וכדומה. אחת ממרפאות השיניים המוכרות היא מרפאתו של ד"ר טוקוב סלומון, שהוא חבר קבוע בהסתדרות לרפואת השיניים בישראל.ד"ר סלומון, הוא בעל ניסיון עשיר בביצוע מגוון טיפולי שיניים. דר סלומון, עובד עם צוות רופאי שיניים מהשורה הראשונה ומספק את המענה הטוב ביותר לצרכיהם של המטפלים.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי