מקסיקו: המקומות שלא כדאי להחמיץ

מקסיקו: המקומות שלא כדאי להחמיץ

מי שעדיין לא היה במדינת מקסיקו חייב להגיע לשם בחופשה הקרובה שלו. במקסיקו יש עיירות חוף עם חופים פסטורליים ומים צלולים. מזג האוויר נע בין 24 ל 28 מעלות. תרמילאים רבים בוחרים במקסיקו כיעד המועדף עליהם בגלל המסלולים המרתקים שלה. זוגות צעירים מגיעים לנפוש בירח הדבש שלהם לחופשה רומנטית על ערסל מול החוף. גם למשפחות יש המון מה לעשות במקסיקו עם שלל פעילויות ואטרקציות מותאמות לילדים ולמבוגרים.

טולום הפסטורלית

אחד המקומות הפחות מתויירים במקסיקו היא טולום. דבר שהופך אותה לפחות המונית ורגועה. בטולום יש חופים צלולים ועצי קוקוס לצד עתיקות מימי תרבות המאיה של התקופה הפרה -קולומביאנית. חיי הלילה  בטולום דלים יחסית אך יש שם את פסטיבל דיי זירו. בעיר יש כ2000 תושבים בלבד מסעדות מקומיות, ריזורטים ובתי מלון מפנקים.

קנקון התוססת

העיר קנקון נחשבת לאחת המתויירות ביותר במקסיקו עד כדי כך שבתקופות מסוימות הכניסה אליה מוגבלת. חופשת האביב, היא התקופה בה מגיעים אליה המון תיירים מארה״ב ואירופה. יש בה חיי לילה תוססים, חופים ושפע של מלונות. לצדם אפשר למצוא מרכזי קניות, שווקים וקניונים בשפע. מסעדות בתי קפה ואפילו רשתות בינלאומיות כדוגמת Starbucks ו- WallMart.

פלאיה דל כרמן

מי שמחפש מקום משולב המציע גם שלווה ורוגע, לצד חיי לילה תוססים. המקום אינו הומה אדם ואפשר להנות מהפסטורליות של החופים לאורכם יש שורת בתי מלון מפנקים עם מתקני ספא ומגוון פעילויות במים וביבשה. בערב אפשר להנות ממסיבות וברים פעילים. בעיר יש גם מופעי רחוב לצד השדרה החמישית הפופולארית ובתי המלון.

מקסיקו סיטי

מדובר בעיר השלישית בגודלה בעולם, והיא נחשבת למרכז מסחרי תעשייתי וחברתי. בעיר מעל ל9 מיליון תושבים ותיירים רבים פוקדים אותה מידי שנה. אזור הסוקאלו והרחובות סביבה נחשבים למרכז התוסס של מקסיקו סיטי. שם נמצאים רוכלים רבים חנויות מזכרות, קתדרלות ומבנים היסטוריים. כדוגמת ארמון הנשיאות הנמצא על הכיכר. בעיר יש את פארק צאפולטפק, המלא במרחבים ירוקים הנמצאים לצד אגם גנים בוטניים וגני חיות. אפשר לבקר במוזיאונים הרבים הנמצאים במקום, במרכזי הקניות, הדוכנים וחנויות המזכרות.

איסלה מוחרס

מדובר באי קטן אך פסטורלי במיוחד. באי עצמו יש אזורים מיושבים וצפופים לצד אזורי חוף פסטורליים. באי יש אגם פנימי בו ניתן לשוט בסירות  ובתי המלון בו זולים יחסית. באי יש גם דירות להשכרה. האי רגוע והחוף הצפוני שלו נחשב לאטרקטיבי ביותר. באי יש פארק שנקרא גרפון המציע אומגות, פעילות צלילה, ברים ומשקאות ועוד. הכניסה בתשלום חד פעמי.

שיזוף, משקאות וברים חופשי.

נכון למועד כתיבת שורות אלו מישראל אין טיסה ישירה למקסיקו אך אפשר להגיע אליה דרך מקומות שונים באמריקה. כדי להגיע לעיר טולום צריך לנחות בשדה התעופה של קנקון ומשם לקחת מונית או אוטובוס . כדי לעבור בין האיים אפשר להיעזר במעבורות.

 

פורסם על ידי