מצבר לרכב עד הבית

מצבר לרכב עד הבית

בעבר כל מי שהתרוקן המצבר ברכב שלו היה צריך לעבור סאגה שלמה של גרירת הרכב למוסך, המתנה ארוכה ותשלום גבוה עבור הגרר ועבור הטיפול במוסך.

העידן החדש – מצבר מחליפים ליד הבית

היום אין צורך לעבור את כל הטרטור הזה, כל התהליך מתבצע בפשטות, ביעילות ובמהירות. נהג שלא מצליח להתניע את הרכב שלו ומעריך שהבעיה היא בעובדה שהמצבר התרוקן, מתקשר למוקד השירות ומבקש שאיש שירות יגיע בהקדם, כדי להתקין מצבר חדש במקום המצבר הנוכחי. הוא מיידע את המוקד היכן ממוקם הרכב וגם מהו סוג הרכב והדגם שלו. זאת כדי שהטכנאי יביא אתו מצבר מתאים ובמידת הצורך יתקין מצבר חדש במקום הישן שהתרוקן מהנוזלים שלו.

הטכנאי שמגיע מהר יחסית, בודק בשלב ראשון את הסטרטר ואת האלטרנטור ולאחר מכן את המצבר. בהתאם לכך הוא מגיע למסקנה אם קיימת בעיה טכנית והוא מתקן אותה או שאכן יש להחליף מצבר.

החלפת מצבר בכל מקום

אופציה של החלפת מצבר עד הבית מתבצעת בכל מקום, ליד הבית, ליד המשרד או בכל מקום אחר בסביבה. אנשי השירות מגיעים לכל נקודה ומבצעים את החלפת המצבר כדי שהנהג יחזור לשגרת היום שלו.

היתרון הגדול בשיטה זו הוא שלא מבזבזים זמן מיותר. אם הנהג מדווח שקיימת סבירות גבוהה שבעיית ההתנעה נובעת מריקון המצבר, הטכנאי מביא אתו מצבר תואם כדי שלא יצטרך לנסוע שוב ולבזבז זמן. אם זו הבעיה, הוא מיד מפרק את החיבורים הקיימים ומתקין את המצבר החדש כדי לאפשר לנהג להניע בקלות את הרכב.

אחריות למצבר לרכב

בישראל אפשר לרכוש מצברים בטיב מעולה אשר מיובאים ממדינות שונות בחו"ל או מיוצרים בארץ. כל יצרן קובע את פרק הזמן שהוא מעניק אחריות ללקוח, המינימום הוא 12 חודשים. לאור איכותם הגבוהה של המצברים, רבים מהם מעניקים תקופה ארוכה יותר שתואמת את זמן הפעילות של המצבר.

שמירה על המצבר

כדי ליהנות מהפעילות של המצבר לאורך זמן, מומלץ לנסוע מדי פעם לנסיעות ארוכות מחוץ לעיר. במהירות הגבוהה המצבר טוען את עצמו מחדש שוב ושוב ולכן הוא משרת את הנהג לתקופה ארוכה יותר. מי שנוסע רק בעיר, המצבר שלו לא נטען שוב ושוב כיוון שמהירות הנסיעה היא נמוכה מדי למטרה זו.

סוגים שונים של מצברים

איש השירות אשר מגיע כדי להחליף מצבר לרכב, מציע לנהג לבחור מצבר מתוך הדגמים הקיימים. הוא יסביר את היתרונות וגם את החסרונות של כל אחד מהם, מהן העלויות ומהי תקופת האחריות של המוענקת עבור כל אחד. הנהג יקבל החלטה אילו מהמצברים הוא מעוניין לרכוש ובהתאם לכך המכונאי יבצע את ההתקנה.

עדיף לרכוש מצבר מחברה מוכרת שמוכיחה את היעילות של מצבריה לאורך שנים ולא מצבר שיעילותו לא ידועה.

פורסם על ידי