מצברים עד הבית – השירות ששינה את עולם הרכב

מצברים עד הבית – השירות ששינה את עולם הרכב

ביום הרביעי האחרון, הייתי בדרך לפגישה חשובה. כשנכנסתי לרכב וסובבתי את המפתח בסוויץ', שמעתי רעש מוכר ומקולל – המצבר התקלקל. מדהים איך המצבר מתקלקל דווקא ברגעים הכי קריטיים. כבר דמיינתי את עצמי מבקש מהשכן החמוץ שיעזור לי להתניע עם כבלים, ונוסע למוסך הסמוך וקונה את המצבר היקר ביותר, פשוט כי אני לא מבין במכוניות. התקשרתי לחבר טוב שלי שבורך בחוש טכני בניגוד אלי, הוא הרגיע אותי והציע לי לברר על שירות של מצברים עד הבית.

שירות מצברים עד הבית

שירות מצברים עד הבית כולל איש מקצוע שמגיע עד לנקודה בה נתקענו עם הרכב, בטווח הזמן הקצר ביותר. השירות מוגבל לאזורים מסוימים, אליהם השירות מגיע. לאחר בדיקה קלה גיליתי שאני באזור השירות, ומיהרתי להרים טלפון. הסברתי לאדם החביב שהרים את הטלפון את המצב – נתקעתי בחנייה של הבית ו"הלך המצבר". הוא הרגיע אותי ואמר שבקרוב נפתור את המצב. הוא שאל אותי שאלות טכניות כמו מה סוג הרכב, הדגם והשנה, מתי הפעם האחרונה שהחלפתי את המצבר, ואיזה דגם של מצבר נמצא כעת באוטו.

התאמת סוג המצבר לרכב

הבחור על הקו הסביר לי שצריך להתאים את המצבר לרכב, ולכן שאל כמה שאלות על תדירות הנסיעה שלי, ועל אופן תחזוקת הרכב. הבנתי שקיימים מספר סוגים של מצברים המשתנים בטווח האמפר שלהם, ביצרן ובהיקף האחריות.

תוך 45 הדקות, הגיע מוסכניק חייכן לחניית ביתי, עם מספר מצברים בתא המטען של הרכב. בעצתו של חברי הטוב, ביקשתי ממנו לראות רישיון או תעודה, וביקשתי לראות שהמצבר אכן חדש מהקופסא.

משך האחריות

כבר בטלפון ביררתי על משך האחריות שיש לכל מצבר, ואילו מקרים היא מכסה. אורך חייו של מצבר הוא באיזור 3-4 שנים, ולכן היה לי חשוב לברר שלפחות לשנים הקרובות אני מכוסה. הבחור הציג בפני מספר אופציות, הסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם בסבלנות. שאלתי שאלות על חברת היצור, על משך האחריות, ועל אורך החיים של כל אחד מהסוגים. לאחר הסבר סבלני, קיבלנו החלטה, והתחלנו בתהליך ההרכבה. תוך כדי, הבחור נתן לי כמה טיפים כדי להאריך את חיי המצבר, וכדי לתחזק את הרכב באופן כללי.

סוף טוב הכול טוב

תוך זמן קצר המצבר הוחלף, לחצתי יד לבחור, ומיהרתי לפגישה שלי. יצאתי בתחושה כל כך טובה, הרגשתי שלא מנסים "לדחוף" בכוח מצבר יקר, הרגשתי שהציגו לי את כל האופציות בצורה ההוגנת ביותר, ובסוף אני הייתי זה שקיבל את ההחלטה הרגשתי שקיבלתי ייעוץ מקצועי ואמין, יחס אישי, ושירות נעים, וכמובן המחיר המשתלם וההוגן. עם כמה שזה קשה כשהמצבר מתקלקל, שמחתי על ההזדמנות להפוך את החוויה לחיובית.

אני נזכר בכל הפעמים שהלכתי למוסך שלא לצורך, שאלתי את עצמי איך לא הכרתי את השירות הזה קודם.  תהליך החלפת מצבר הפך לקליל ונעים, והרבה פחות מסורבל ומתיש.

אם הייתי צריך לתת טיפ אחד למי שהתקלקל לו המצבר – להיעזר בשירות מצבר עד הבית! בחרו במקום אמין ומקצועי, שיבטיח לכם חוויה טובה, ועוד שנים טובות של מצבר תקין.

צילום: https://depositphotos.com/

פורסם על ידי