מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים: בחירת הדגם המתאים לבית

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים: בחירת הדגם המתאים לבית

כמעט כל אדם אוהב לחזור הביתה לבית קריר בחום ולחות הקיץ, או לבית חמים ונעים בחורף, אבל אנשים רבים מתקשים למצוא את פתרונות המיזוג המתאימים להם, כי מערכת מיזוג אוויר מרכזית יכולה להיות יקרה, בעוד שיחידות החלונות רועשות ומגושמות.

אם אתם מחפשים שיטה נוחה לקירור הבית, מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים הן התשובות המושלמות, ואם אינכם בטוחים מתי מגיע הזמן להחליף מזגן, נציגי השירות של חברת ייצור ושיווק מערכות מיזוג אוויר יסייעו לכם.

מה זה מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים?

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים מורכבות מיחידות חיצוניות ופנימיות. היחידות החיצוניות מותקנות על הקיר החיצוני של החדר שברצונכם לקרר, או בקרבתו. יחידת מיזוג אוויר מרובת פיצולים מכילה את המדחס, סליל המעבה והצינורות. היחידה הפנימית מכילה את סליל הקירור, מפוח ארוך ומסנן אוויר.

אם המטרה היא לקרר כמה חדרים בלבד, או להשיג שליטה אולטימטיבית בבקרת האקלים על כל הבית שלכם, מומחי ייצור ושיווק מערכות מיזוג אוויר יסייעו לכם למצוא את מערכת המזגנים המושלמת.

מה ההבדל בין מזגנים מפוצלים ליחידות אחרות של מיזוג אוויר?

התקנת מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים הרבה יותר פשוטה מכיוון שאין צורך בהתקנת צינורות, כך שיש פחות סיכוי לטעויות מיזוג אוויר במהלך ההתקנה. היחידות הפנימיות והחיצוניות מחוברות עם מערכת חוטי חשמל וצינורות. גישה זו חסכונית וידידותית לסביבה כי אתם עדיין מקבלים מזגן חזק ללא טרחת התקנה מורכבת.

הצינורות הדרושים ליחידות מיזוג אוויר קלאסיות רבות בדרך כלל מגדילות את הוצאות האנרגיה, שכן יחידות מיזוג מרכזיות רבות מאבדות אנרגיה רבה עקב החלפת חום במערכת צינור האוויר. ללא רשת צינורות, מעט מאוד חום או אובדן אנרגיה מתרחשים עם מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים.

יתרונות מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים מגיעות עם יתרונות רבים בהשוואה למזגנים קלאסיים. יתרון ברור אחד הוא הביצועים השקטים של מערכת מזגנים מפוצלת. החלקים של המזגן שעושים הכי הרבה רעש הם המדחס והמאוורר שמקרר את המעבה.

במערכת מפוצלת, בניגוד ליחידת חלון, המדחס והמאוורר למעבה נמצאים מחוץ לחדר המתקרר ולכן מקורות הרעש העיקריים מוסרים. יתרון נוסף של מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים הוא שניתן לבחור מערבת שמאפשרת קבלת יותר מיחידה פנימית אחת שמחוברת ליחידה חיצונית אחת.

גישה זו מקלה את האפשרות לקרר מספר חדרים או לשמור על הטמפרטורה בחדר גדול באמצעות שתי יחידות קירור פנימיות.

מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים הן שיטות יעילות וחסכוניות לקירור הבית

חשוב להבין שהעלות הראשונית של התקנת יחידות מערכות מיזוג אוויר מרובות פיצולים גבוהה משמעותית מיחידת חלון והיא אכן דורשת התקנה מקצועית.

יחד עם זאת, סכום הכסף שתחסכו בחשבונות החשמל שלכם, כמו גם אורך החיים של היחידה, משתלמים בסופו של דבר.

פורסם על ידי