מעצב פנים למשרד המושלם

מעצב פנים למשרד המושלם

כשם שאנו דואגים למראה החיצוני שלנו, כך גם אנו צריכים לדאוג לסביבה שבה אנו נמצאים, וזה אומר לעיצוב הבית או המשרד. עיצוב נכון יכול לעשות את ההבדל בין חלל שנוח ונעים לשהות בו לבין חלל צפוף ובלתי מרשים. לפיכך, כל אחד מאתנו זקוק מדי פעם לעזרתו של מעצב פנים כדי לערוך עיצוב מההתחלה ועד הסוף או כדי להוסיף טאץ' ייחודי שישדרג את האווירה.

מדוע משרדי הייטק זקוקים למעצב פנים?

משרדי הייטק הם מבין המשרדים הבולטים ביותר אשר צריכים את עזרתו של מעצב פנים מקצועי. המעצב יכול לסייע לחברות אלה בכמה היבטים:

  • יצירת סביבת עבודה נוחה – בחברות ההייטק מצויים העובדים מהבוקר עד הערב, כאשר הם מדברים זה עם זה, מתייעצים או מקלידים מול מחשב שורות אורכות של קודים בשפות תכנות או מכתבים למנכ"לים של חברות חיצוניות.
  • זרימה והתקדמות – משרד הייטק צריך לשדר תמיד תהליך של זרימה והתקדמות. תהליכים אלה חשובים הן לעובדים אשר מעוניינים לראות איך החברה מתקדמת, והן לבעלי עסקים, משקיעים ולקוחות שבאים מבחוץ על מנת להתרשם מהחברה.
  • יוקרה – ואם מדברים על רושם, הרי כל משרד הייטק צריך ליצור רושם של יוקרה וייצוגיות. וכאן מעצב הפנים נכנס לתמונה על מנת לייעץ, לשרטט ולתכנן.
  • מנצלים את המרחב הקיים – במשרד הייטק אין מקום לשטח מיותר. כל שטח צריך להיות מנוצל, בין אם למיקום עמדות העובדים או חדר הישיבות, ובין אם לצורך שמירה על תחושה של מרחב.
  • להרגיש כמו בבית – בסופו של דבר, משרד הייטק הוא הבית השני של העובדים, והם צריכים להרגיש נוח. המעצב המקצועי יודע להעניק נוחות למקום העבודה, תוך שילוב של ספות וכריות לרווחתם של העובדים בהפסקות.
  • מקום לשעות הפנאי – במשרדי הייטק רבים משאירים גם חדרי פנאי להפסקות ולשעות שלאחר העבודה. בחדרים אלה ניתן למצוא משחקים כמו ביליארד מקצועי או עמדת פלייסטיישן. גם חללים אלה צריכים להיות מעוצבים היטב, לרווחת כולם.
  • המטבח ופינת הקפה – חברות ההייטק אינן כוללות רק משרדים, אלא גם פינות מנוחה מרווחות. מבין הפינות החשובות ביותר שניתן למצוא הן המטבח, פינת הקפה או פינת העישון. פינות אלה צריכות להיות נוחות, חמימות וביתיות במטרה להנעים את זמנם של העובדים בהפסקה.

מתחילים בעיצוב

עיצוב משרדים הייטק כולל כמה שלבים בתהליך. בתחילת הדרך, מעצב הפנים נפגש עם נציגי חברות ההייטק כדי להבין מיהם ואיזה עיצוב מתאים להם. לאחר מכן, המעצב בוחן היטב את החלל כדי לראות מה אפשר לעשות מבחינת אורות, מיקום הדלפקים, מיקום עמדות העבודה או חדר הישיבות. כמו כן, המעצב אוסף כמה שיותר נתונים בשטח: מצב האינסטלציה, מיקום נקודות החשמל, מצב התאורה ועוד, כדי שיוכל לצאת לדרך עם כל המידע הדרוש. נוסף על כך, על המעצב לקבל החלטות לגבי החומרים שבהם הוא עומד להשתמש לצורך העיצוב.

פורסם על ידי