מספר דרכים להתמודדות עם בעיית הזעת יתר בידיים וברגליים  

מספר דרכים להתמודדות עם בעיית הזעת יתר בידיים וברגליים  

הזעת יתר אף פעם לא נעימה, בטח אם היא תופסת אתכם בעת מפגש עם אנשים. המחשבה כי תצטרכו לחשוב פעמיים לפני שתלחצו יד או תחבקו אדם מסוים יכולה להיות מטרידה. עם זאת עליכם להבין כי בזכות הטיפולים המתקדמים ניתן לפתור את העניין הזה. הזעת יתר בידיים או ברגליים לא אמורה להגביל אתכם מלבצע שגרה שוטפת. תוכלו למצוא את עצמכם בשלב כזה או אחר משאירים את העניין הזה כנחלת העבר. אילו טיפולים מביאים איתם בשורה אמיתית לטיפול בבעיות הזעת יתר באזורים שונים בגוף?

למה כדאי לטפל בהזעת יתר?

הזעת יתר הופכת להיות מורגשת בעיקר במצבים חברתיים בהם נפגשים עם אנשים. עצם העובדה שאינכם יכולים ללחוץ יד או לבצע פעולות רגילות היא לא נתפסת. יהיה עליכם לבצע פעולה שתגרום לכם לבצע את הפעולות בצורה רגילה לגמרי. בו בזמן הזעת יתר עלולה לזמן הופעת דלקות ועוד כל מיני בעיות בריאותיות אחרות. לכן תעשו לעצמכם טובה ותכירו את הדרכים הכי יעילות להתמודדות עם הזעת יתר ברגליים ובידיים.

תרופות מרשם

מי שהולך לרופא יכול למצוא מגוון רחב של תרופות מרשם שניתנות להתמודדות עם הזעת יתר. מדובר על טכניקת הטיפול המוכרת ביותר, זאת שמביאה איתה תוצאות טובות ומוכחות. עם זאת עליכם להבין כי לכל תרופת מרשם יהיו את תופעות הלוואי שלה. תרופות מרשם צריכות להינתן על ידי רופא שמכיר אתכם מספיק טוב. כך התרופה תתואם גם לסוג הזעת היתר, וגם להיסטוריה הבריאותית איתה אתם מתמודדים. יכול להיות שתרופת המרשם שתומלץ לכם תהיה שונה לעומת התרופה שתומלץ לאחרים.

הזרקת בוטוקס

עוד טיפול שהוכיח את עצמו כיעיל להתמודדות עם הזעת יתר הוא הזרקת בוטוקס. יש כאלה שמכירים את הטיפול הזה כטיפול יעיל להצערת העור ולהעלמת קמטים. עם זאת הזעת יתר בידיים וברגליים יכולה להיפתר על ידי זריקה ממוקדת עם בוטוקס. התכשיר שנמצא בתוך הזריקה גורם לכיווץ בלוטות הזעה ולהקטנת היקף ההזעה אצל אנשים שונים. ניתן יהיה לראות את התוצאה באופן יחסית מהיר, כבר לאחר טיפול אחד בלבד. כמובן שיש צורך לבצע את ההזרקה במקום הספציפי והמועד לפורענות. אם הזריקה לא תינתן במקום המתאים, התוצאה לא בהכרח תהיה משביעת רצון.

ניתוח להזעת יתר

אפשרות נוספת שעומדת על הפרק תהיה לבצע ניתוח להזעת יתר. אך עליכם לדעת כי מכיוון שזהו טיפול כירורגי המון אנשים נמנעים מליישם אותו. במהלך הניתוח גורמים לבלוטות הזעה להפריש פחות זיעה. הניתוח יהיה נקודתי למקום בו הזעת היתר תהיה מורגשת וחמורה בהשוואה למקומות אחרים בגוף. ישנו סיכוי מסוים כי הניתוח לא יצליח או יספק את התוצאה הרצויה. עליכם להסתכל על המציאות כולה ולראות את תמונת המצב בשלמותה.

 

פורסם על ידי