מסגריות מומלצות בענף

מסגריות מומלצות בענף

מתי פונים למסגרייה ומה חשוב לבדוק כדי לדעת שבחרנו מסגרייה טובה?

מסגרייה היא בעצם מקום בו מבצעים עבודות במתכות שונות. את שירותי המסגרייה נצטרך כאשר אנחנו מעוניינים ליצור עבודות פרזול שונות בבית כמו למשל מעקות למדרגות, גדרות, סורגים, שערים או אפילו פריטי נוי מעוצבים. נכון שישנם מעקות וסורגים שניתן לרכוש בטמבוריות אך מי ששם דגש על עיצוב, ייחודיות ואיכות יפנה למסגרייה. ישנן מספר מסגריות מומלצות בענף וכדי לעזור לכם לבחור, הכנו לכם רשימה קצרה –

מה חשוב לברר כשמחפשים מסגרייה?

  • המלצות – ההמלצות הכי אמינות הן אלו שתקבלו ממכרים וחברים, אך גם אם לא – האינטרנט מלא בחוויות שירות ודירוגים לבעלי מקצוע. שימו לב שאתם לא נופלים על דירוגים פיקטיביים אלא מרפרפים באתרים כלליים או לחילופין, שואלים אנשים ניטרליים ברשתות החברתיות.
  • תקנים – התוצר הסופי מוכרח להיות בטיחותי. לפעמים זאת אפילו המטרה הראשית שלו (כמו למשל מעקות למדרגות). בדקו אם המסגרייה אכן עובדת על פי תקני הבטיחות הרשומים בחוק.
  • שירות לקוחות – כשמדובר בעיצוב אישי וייחודי, החיבור והשירות עם הצוות חשוב ביותר. איך תדעו שנתקלתם במסגרייה מצוינת בשירות? הצוות יעזור לכם להתאים את התוצר למטרה עוד בהתחלה, בצורה כנה ואיכותית ובלי למכור לכם דברים שאתם לא צריכים. בנוסף, הוא ימליץ לכם על עיצובים מומלצים מתוך ההיכרות שלו ויוודא שביעות רצון גם לאחר התוצר המוגמר.
  • שיטות מודרניות לשמירה על הברזל – ברזל ללא גימורים מקצועיים יכול להתמלא חלודה ולדרוש תחזוקת צבע לעיתים קרובות. כדי להבטיח שהתוצר הסופי יאריך ימים ולא תיווצר חלודה, מסגריות מקצועיות מבצעות גלוון בחום (ציפוי של מתכת באבץ) ושיטות נוספות כמו צביעה בתנור, התזה בצבע וכו',. וודאו שהמסגרייה אכן מבצעת עבודות מסוג זה ומכירה את המאפיינים של הברזל.

מסגריית "ולקס" – מצטיינים במקצועיות, שירות ואמינות

במסגריית "ולקס" אנחנו מאמינים שכדי לייצר תוצר מושלם, צריך לאהוב את העבודה וצריך לאהוב את האנשים. אנחנו נדאג למצוא ביחד את התוצר שאתם צריכים לכל מטרה, לכל גודל ובכל עיצוב. יש לנו ניסיון רחב בעבודות עם סוגי מתכות שונים ואנחנו מתחייבים לעמוד בלוח הזמנים ולתת לכם שירות לאורך כל התהליך ואחריו. אתר של מסגריית ולקס www.valex.co.il/

מסגריה טופ מטל

אתר המסגריה. מסגרייה מומלצת בענף שערים מברזל http://www.top-metal.co.il/

מסגריית ריילינגס

מסגרייה מומלצת בענף מעקות ברזל http://railings.co.il/

צילום: Pixabay

פורסם על ידי