מנעולן בבת ים

מנעולן בבת ים

  • נתקעת מחוץ לבית בלי מפתח? מחוץ לבית?
  • המפתח נעלם? הילד איבד את המפתח?
  • מעוניין להחליף מנעול בדירה חדשה?

מנעולן בבת ים מספק מגוון גדול של שירותי מנעולנות בבית הלקוח: החלפת מנעולים, התקנת צילינדר חדש, תיקון מנעולים, התקנת מנעול כספת, שימון צירים, התקנת דלתות, פריצת שערים, פריצת כספות ועוד. ככל שבעל המקצוע ותיק ומיומן יותר, כך גדל סל השירותים אותו הוא מעניק. בכל פנייה למנעולן, מומלץ לברר מראש אם הוא מספק את השירות המבוקש.

מתי רוב האנשים מתקשרים אל מנעולן?

תושבים באיזור גוש דן נזקקים לשירותיו של מנעולן כמעט בכל שעה ביום. זה יכול להיות מוקדם בבוקר לפני כשיוצאים לעבודה, בצהריים אחרי שחזרנו מהים או באמצע הלילה אחרי שחזרנו מיציאה והמפתח פשוט נעלם. ברוב המקרים, זה קורה בדיוק כשאנו לא מצפים לזה ובשעות לחוצות.

ישנם גם מקרים בהם נוכל להזמין את שירותיו של מנעולן בבת ים בצורה רגועה ונינוחה. למשל מיד לאחר מעבר דירה, כאשר ברור לנו שצריך להחליף את הצילינדר. או במקרים שבהם פשוט נרצה לשדרג את רמת האבטחה של הדירה ונשדרג את הצילינדר או נתקין מנעול ביטחון נוסף (מנעול כספת).

מנעולן בבת ים המכבד את עצמו מספק שירות מסביב לשעון, ומסוגל לספק פתרון מיידי לכל סוגי התקלות. זה נראה מובן מאליו, אך יש להעריך את רמת המקצועיות של בעלי מקצוע שמצליח לפתור כל בעיה פעם אחר פעם. ישנם הרבה מנעולנים ותיקים ומנוסים באיזור בת ים.

מנעולן ותיק יתן בד"כ שירות טוב יותר (וזול יותר)

תחום המנעולנות הוצף בעשור האחרון בהמון מנעולנים חדשים. תופעה זו נובעת מהגידול באוכולוסיה ומהמון קורסים שנפתחו בתחום. יחד עם זאת, כנראה שאין תחליף לרמת המיומנות והניסיון הרב של המנעולנים הותיקים של בת ים. מנעולן מתחיל עשוי להיתקל במקרים רבים שהוא מעולם לא ראה. מנעולן מתחיל לא מכיר את כל סוגי המנעולים ולא ידע אין לפרק/לתקן אותם. במקרים כאלו הוא יזעיק כנראה מנעולן מנוסה יותר כדי לסיים את העבודה. אם אין לך סבלנות להפתעות מסוג זה, הזמינו מראש מנעולן בבת ים עם שנים של ניסיון בתחום.

במנעולן בבת ים תוך 15 דקות

הגעה מהירה כבר הפכה לסטנדרט של שירות. הרי אנו חיים בקצב גבוה ביותר, רצים ממקום למקום, אוספים את הילדים, נתקעים בפקקים וכו'. למי יש זמן לחכות עכשיו שעה למנעולן? מנעולן בבת ים מתנהל ברוב המקרים על גבי טוסטוס זריז שמסוגל לעקוף את כל הפקקים ולהגיע עד אליך תוך 15 דקות. כך גם הוא לא צריך לחפש חניה ולבזבז זמן מיותר בהגעה. לעיתים מנעולן יהיה באמצע עבודה אחרת ולכן יוכל להגיע תוך 30 דקות או יותר ולכן שווה לשאול תמיד תוך כמה זמן יוכל להגיע.

לבחור צילינדר חדש ואיכותי מתוך מגוון אפשרויות

נגמרו הימים בהם מנעולן יכול היה "לתקוע" אותנו עם צילינדר יקר מדי. כיום ישנם מגוון סוגי צילינדרים מצוינים (חלקם תוצרת ישראל), במגוון תקציבים. מנעולן בבת ים יכול להגיע עד אליך עם מספר דגמים מומלצים, ואף יאפשר לך לבחור את צילינדר שהכי מתאים לך. מעבר למחיר, יש גם להביא בחשבון את רמת האבטחה של כל צילינדר. יש למשל צילינדרים המגיעים עם כרטיס ביטחון המונע שכפול מפתחות ללא ידיעת בעל הדירה.

מנעולנים ופורצי מנעולים באישור המשטרה

תחום המנעולנות הינו תחום רגיש. אנו מספקים לפורץ מנעולים גישה אל הבית שלנו. על כן חשוב לעבוד רק עם גורמים הפועלים באישור המשטרה. אדם בעל רישום פלילי לא יכול לעבוד בתחום של פריצת מנעולים ואף לא יכול להחזיק בתעודת מנעולן. ההמלצה שלנו היא תמיד לדרוש לראות תעודת מנעולן.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי