מלונות הבוטיק המיוחדים בתל אביב

מלונות הבוטיק המיוחדים בתל אביב

אם אתם מחפשים מלון בוטיק ייחודי בתל אביב אז זה המאמר לקרוא, שיעשה לכם קצת סדר במקומות השווים ביותר באזור תל-אביב יפו, ולמה בעצם שווה לבוא ולבקר בהם. תל אביב ידועה בתור העיר שאינה פוסקת, ובכל רגע יש שם משהו חי ותוסס לקחת בו חלק. כמו העיר כך מלונותיה, ישנם הגדולים והממסדיים ולצדם הבוטיקים הייחודיים, אשר מציעים פינוקים וחופשה בראש אחר לגמרי.

הוטל מונטיפיורי

אין מה לעומר על המלון הנפלא הזה, אחד ממלונות הבוטיק הראשונים והוותיקים בתל אביב. מבנה ייחודי ומוקפד, עם מבחר חדרים בסגנון קלאסי ייחודי, רצפת אלון ועיצוב מושקע, והמיקום המושלם בלב העיר התוססת. מעבר למלון עצמו, אשר מציע חוויה בלתי נשכחת לכל מבקר, ישנה גם המסעדה היוקרתית שנחשבת לאחד המוסדות הקולינריים הידועים בתל אביב. שווה כל רגע למי שאוהב פינוק קלאסי אמתי.

פולי האוס

אחד המלונות הייחודיים, אשר כולו בבניין מעוגל ומבוסס על תחושה דומה, עם נוף עוצר נשימה אל העיר עצמה. פולי האוס עוצב על ידי קארים ראשיד, ונאמר עליו כי יש לו את הגג היפה ביותר בכל תל אביב. המבנה ממוקם בנחלת בנימין, והוא כולל כ-40 חדרים עם סוויטות וחלונות פנורמיים. אין מה לומר, אחד המלונות היפים והמרגשים ביותר בסגנון בוטיק.

מלון בראון תל אביב

המלון המדהים הזה ועיצובו מזכירים את שנות ה-80, עם גוונים של חום עצי וקלאסי במיוחד. זהו מלון עם אווירה ייחודית אשר אין כדוגמתה, דגש על החוויה האישית והסגנון המוקפד, לרבות סוויטת ספא מפנקת, מרכז עסקים, גג שיזוף ובר נפלא. ללא ספק, זהו אחד המלונות היפים והנעימים ביותר לשהייה בעיר, והתחושה מהרגע שנכנסים ועד שעוזבים – אין כדוגמתה בישראל.

אינדיגו מלון בוטיק בתל אביב

אם אתם רוצים אירופה בלב תל אביב – אינדיגו זה המלון בשבילכם. עם צבעים סגנוניים, עיצובים תוססים בסגנון שיק אירופאי, המלון בצורת יהלום מזמין אתכם לחוויה מפתיעה ומרגשת. החל מביסטרו-בר בסגנון צרפתי עם נגיעות מקומיות, ועד לספא שמקדש את המילה פינוק, אינדיגו מציעה לכם חוויית אירוח שלא חוויתם כמותה. למעשה זהו מלון אשר הינו חלק מרשת מלונות יוקרה (IHG), והוא נבחר על ידי בניין ודיור למלון המעוצב ביותר – ובצדק!

ווייט וילה

האחרון חביב ברשימתנו הינו הווייט וילה, מלון בוטיק עירוני בגווני לבן שמנת, בבניין בהשראת המעצב לה קורבוזיה, המציע 18 חדשים מדהימים ורומנטיים. זהו מלון שכולו מרגש ונפלא, החל מהתחושה הכללית הנקייה טהורה, ועד הדייקנות בחוויה, בשירות ובפינוק הצפוי לכם. ללא ספק אחד ממלונות הבוטיק המומלצים בעיר תל אביב, אשר כולו יצירת אומנות אחת ומרגשת.

פורסם על ידי