מלון ״הוד המדבר״ חוויה מדברית קסומה על שפת ים-המלח

מלון ״הוד המדבר״ חוויה מדברית קסומה על שפת ים-המלח

מלון “הוד המדבר” ממוקם באגן הצפוני של אזור עין בוקק על חוף ים המלח במקום הנמוך ביותר בעולם המפורסם בסגולותיו הטבעיים ובאקלים הייחודי. המלון  עבר לאחרונה שיפוץ, חידוש ושדרוג ונפתח מחדש עם מתיחת פנים יפה ומרעננת. השיפוץ כלל עיצוב מחדש של הלובי וחדר האוכל שהעניקו להם מראה צעיר, מודרני ואלגנטי.

המלון מציע לאורחיו 205 חדרים וסוויטות חדישים מעוצבים בהידור הפונים לנוף הקסום של המדבר וים המלח, מהם שני פנטהוזים. כל החדרים המאובזרים בסטנדרטים גבוהים  שלווה ורוגע, לצד שירות אישי וצוות מקצועני ותיק ומנוסה המעניק תחושה של בית, שהופכת את החופשה לחוויה אחרת.

בסוויטות המפוארות קיימת בריכה פרטית ההופכת את החופשה לאינטימית ורגועה.

חדרי המלון, הכוללים מרפסות לנוף מרהיב, מתאימים ליחידים, לזוגות ולמשפחות עם ילדים. בכל אחד מהם ישנה מערכת מיזוג אוויר, טלוויזיה עם חיבור ללוויין, חדר רחצה פרטי, פינת ישיבה ונוף נהדר. חלק מחדרי המלון משקיפים ישירות אל הנוף המרהיב של ים המלח. אורחי המלון יכולים ליהנות מאינטרנט אלחוטי ללא תשלום וחניה על בסיס מקום פנוי. מי ששוהה במלון מספר ימים יכול לשלב במהלך החופשה ביקור באתרי הטבע הנהדרים שנמצאים לא רחוק, כמו עין גדי, וכן באתר מצדה המפורסם. החדרים מאובזרים היטב, וכוללים מערכת מיזוג אוויר חדשנית עם בקרת אקלים, מערכת טלפונים מתקדמת, טלוויזיה 25 אינץ', ערכת שתייה חמה, מיני מקרר, כספות, מייבש שיער, וחדר אמבטיה מאובזר.

אחד היתרונות הברורים הוא הגישה הישירה לים, מה שמאפשר לנופשים שרק רוצים לרחוץ ולהתרגע לנוע בחופשיות מהבריכות במלון לחוף הים הנקי והמסודר הצמוד.

במסעדת המלון 'כפות תמרים' תפריט עשיר ובינלאומי, בר המשקאות של המלון מאפשר ליהנות ממגוון רחב של משקאות חריפים ובר 'המעיין' הצמוד לספא, מאפשר ליהנות ממגוון משקאות חמים ומיצי פירות טבעיים להתרעננות בין הטיפולים.

"הוד המדבר" מציע גישה חופשית למועדון בריאות מפואר – ספא 'המעיין', המאפשר חוויה מיוחדת שכולה הנאה, הירגעות, ואפשרות לשכוח מכל הטרדות והמתחים היומיומיים וכן ליהנות ממגוון רחב של טיפולים (בתשלום): עיסוי שוודי קלאסי, שיאצו, איורבדה – עיסוי הודי עם שמן חם, רפלקסולוגיה, טיפולי בוץ, אצות ים, אלוורה, פילינג גוף וטיפולי פנים. למעוניינים בפעילות גופנית מבוקרת, חדר הכושר המצויד במיטב המכשירים מחכה לכם.

הספא נקי, מסודר ומעוצב בקו לבן, נקי ומרגיע. חדר ההמתנה מציע משקאות בריאות קרים וחמים- עם מגוון סוגי חליטות. בספא המפואר, ניתן (ומומלץ) ליהנות מטיפול גוף לבד או בזוג (עיסוי קלאסי או עיסוי רגליים, עיסוי אבנים חמות, פילינג מלח או קפה או אולי בכלל עטיפת בוץ; (החל מ־200 שקל), לרחוץ בבריכת המלחים החמימה או בג'קוזי המרווח וכמובן להתענג על אחד מהשייקים בבר המיצים.

חוף ים צמוד על שפת ים המלח, מרהיב ביופיו מעניק גישה קלה ונוחה לחויות התרגעות ורחצה בים המלח. חוף ים מסודר ומצויד במיטות שיזוף נוחות, שמשיות גדולות המעניקות הגנה מרבית. מתקני מים קרים ומגבות עומדים לשרות האורחים כל העת. רחיצה בים המלח העשיר במינרלים, אין כמוה לתחושה טובה ובריאה.

המלון מעמיד לרשות הנופשים בו בריכת שחיה, מתחם ספא עם בריכת מי ים המלח, בריכת גופרית, ג'קוזי, סאונה ומגוון טיפולים, חדר כושר הפתוח לאורך היום, מופעי בידור, סדנאות והרצאות. לרשות האורחים מוצעת גם גישה חופשית לחוף רחצה פרטי, שבו שמשיות ומיטות שיזוף. במלון מסעדה משובחת עם מנות מגוונות, קיוסק עם חטיפים וגם בר משקאות בלובי המציע גם ארוחות קלות ובו יכולים האורחים לבלות בשעות הערב.

שירותים נוספים שמציע המלון הם המרת מטבעות, גיהוץ, מכבסה, שליחת פקס וצילום מסמכים. נוסף על כך, תוכלו לגלוש באינטרנט חינם בכל רחבי המלון, ולבצע שיחות בינלאומיות בחינם, למרבית המדינות הפופולריות בעולם. המלון מציע השכרת אופניים בחינם לאורחיו, לקיום טיולים באזור. במלון יש חדר תפילה קטן בו האורחים המסורתיים יוכלו לקיים מצוות גם במהלך החופשה.

צילום: קרין קורל 

פורסם על ידי