מי צריך תוכנת תיווך

מי צריך תוכנת תיווך

מתווך הוא בעל מקצוע אשר מחלק את עבודתו בין המשרד לבין השטח. לכן, זה טבעי לרצות שיהיו לו את כל הכלים החשובים שיש לו במשרד גם כשהוא אינו נוכח בו. חשוב שתהיה לו גישה לכל הנתונים, לפרטים של הלקוחות ולהתעדכן בכל רגע נתון במתרחש בנכסים השונים שסביבו. תוכנת תיווך מאפשרת למתווך לקבל גישה פשוטה לכל אלה ויותר מכך.

התוכנה, המיועדת לאנשי התיווך, מאפשרת להם גם להעלות מידע. למשל, המתווך יכול לצלם עם המכשיר הנייד את הנכס ואת סביבתו ולהעלות אותו מיד אל מערכת ה-CRM שלו. הוא יכול לצלם גם מסמכים וכל זה בלי שאנשים שאינם מתוך המשרד. תוכנת התיווך היא כלי עוצמתי שכל מתווך צריך לאמץ.

לתקשר בקלות עם אנשי הקשר

היכולת של המתווך לתקשר בקלות עם אנשי הקשר שלו תשפיע על ההצלחה המקצועית שלו. היום, קל יותר מתמיד לפתוח קבוצות אנשי קשר ועכשיו, תודות לתוכנת התיווך, אפשר לשלוח את המידע הרלוונטי במהירות, בקלות ומהשטח. המתווך יכול לצלם את הנכס, את הסביבה ומיד לשלוח ללקוחות הרלוונטיים את המידע ולהציע להם לבוא לראות את הנכס.

לעדכן ולהתעדכן בלי להגיע למשרד

תוכנת תיווך נותנת למתווך את היכולת לחסוך זמן. אם למתווך יש פגישה על הבוקר, הוא לא חייב להגיע קודם למשרד כדי להתעדכן מה מתרחש באזור הנכס. הוא יכול להיכנס לאפליקציה ולראות את השינויים. כמו כן, פעולות כמו עדכון אנשי הקשר, העלאת תמונות ועוד, יכולות להתבצע מהשטח.

תוכנת תיווך שהיא גם אפליקציה נוחה

כל מה שהמתווך יכול לראות מול המחשב, הוא יכול לראות גם באפליקציה. זוהי תכונה חשובה שמביאה איתה תוכנת תיווך. היא מאפשרת למתווך לעבוד מכל מקום, בכל זמן וללא מגבלת נוחות ובלי להתפשר על המקצועיות שלו. במקרה והלקוח רוצה לדעת מה קורה עם נכסים שונים באותו אזור, המתווך יוכל לענות לו על כך תוך רגעים ספורים בלבד.

ביטחון מידע

אחת השאלות שיכולות לעלות אצל המתווכים השונים היא כיצד הם יכולים לשמור על המידע הרלוונטי בלי שיעשה בו שימוש לרעה. תוכנת תיווך מורכבת מחלקים שונים, חלק אחד הוא מאגר המידע והיכולת לדעת מה קורה מסביב. חלק שני הוא הנתונים אותם מכניס המתווך ואותם הוא יכול לחלוק עם לקוחותיו, אך לא חייב. הוא יכול לשמור את המידע הנחוץ לו, תחת אבטחת מידע, בלי לחשוף אותם.

חשוב שהמתווך ידע את ההיסטוריה של הנכס

חלק בלתי נפרד מעבודתו של המתווך הוא שלב המשא ומתן. כדי להצליח לעשות אותו כראוי, הוא צריך שיהיה לו מידע רב ככל האפשר. תוכנת נדל"ן חושפת את המתווך מול כל המידע הרלוונטי, כולל מתי נמכר הנכס בפעם הקודמת, האם היו שינויים במחיר השוק שלו, מה קורה בסביבה ועוד. התוכנה מעדכנת את המידע כל הזמן ובכך משמשת ככלי עוצמתי ביד המתווך.

פורסם על ידי