מי צריך להשתמש בתוכנה להפקת חשבוניות?

מי צריך להשתמש בתוכנה להפקת חשבוניות?

כל עסק ועצמאי בישראל צריך להנפיק קבלות או חשבוניות מס, לפעמים חשבונית עסקה ומסמכים אחרים. בשורות הבאות נסביר מי צריך ולמי כדאי, להשתמש בתוכנה ייעודית שמסוגלת להפיק חשבוניות ולספק עוד פתרונות משלימים.

תוכנה לעוסקים שרוצים חיסכון בזמן

הדבר הראשון שצריך להבין, זה שמדובר על תוכנה שמסוגלת לבצע מגוון פעולות, מהר, יעיל ותוך חיסכון מרשים בזמן עבודה. תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט מתאימה מאוד לעוסקים מכל הסוגים. אנו מדברים כמובן הן על עוסקים מורשים והן על עוסקים פטורים. מדובר בתוכנה ידידותית למשתמש, שלא מצריכה ידע קודם או מיומנות מיוחדת. כל משתמש אינטרנט ממוצע יגלה במהירות כי התוכנה מאוד אינטואיטיבית. בכל עסק שכיום מבזבז לא מעט זמן ומשאבים על ניהול חשבונות והפקת מסמכים, התוכנה הייעודית תספק את כל הפתרונות, עם הרבה פחות זמן עבודה.

הפתרון שחוסך כסף בקלות

כפי שיודע כמעט כל מי שנמצא זמן מה בעולם העסקים, חיסכון בזמן מתורגם כמעט תמיד לחיסכון בכסף. תוכנה של ניהול חשבונות אונליין מאפשר ביצוע כמה וכמה משימות, במהירות ונוחות ותוך כמה סוגים של חיסכון נלווה. לפני שנפרט על כך, שימו לב כי תוכנת ניהול חשבונות לעוסקים פטורים ומורשים מתאימה למעשה גם לעצמאים ולפרילנסרים. זו תוכנה שעוזרת לחסוך כסף בזכות כל זה:

  1. לא צריך נייר – התוכנה שולחת את כל המסמכים באונליין, דרך מייל או הודעות. מרגע זה חוסכים המון הדפסות ונייר.
  2. גיבוי וגם לא צריך דיו – החיסכון המצטבר ממשיך מכיוון שלא צריך לקנות דיו או טונר. לא צריך להדפיס אפילו כדי לשמור גיבוי למסמכים, כי הכל שמור בענן.
  3. בלי קבלות מבתי דפוס – אידיאלי לחיסכון כספי לכל עצמאי או עוסק שכיום מזמינים מבתי דפוס פנקסי קבלות או חשבוניות. התוכנה יודעת להפיק גם מסמכים אחרים ללא תוספת תשלום, למשל הצעות מחיר, הזמנות עבודה ועוד.
  4. חיסכון בשירותי ניהול חשבונות – הרבה עסקים קטנים מגלים כי בזכות התוכנה, אין צורך בשירותי ניהול חשבונות שוטפים. התוכנה פשוט מבצעת הכל. תוך כדי הפקת מסמכים התוכנה מסכמת את ההכנסות, יכולה לפרט חתכים של הכנסות לתקופה, רווחים לפי לקוח וכיוצא בזה.

יעיל כפתרון לגבייה ולסלקה

התוכנה יכולה לשמש במקביל גם ככלי עזר ופתרון לגבייה. למשל, היא מוציאה התראות ודוחות בגין חובות פתוחים. ניתן להשתמש בתוסף לתוכנה, שמאפשר לעסקים קבלת תשלום בכרטיסי אשראי, סליקה עבור חנויות מקוונות וכל עסק שפועל באופן פיזי וגם אונליין. לתוכנה שלל יכולות נלוות, כגון מיתוג חשבוניות, הפקת מסמכים אוטומטיים לחנויות מקוונות ועוד.

לסיכום, מי שצריך להשתמש בתוכנה ייעודית להפקת חשבוניות, הוא בעצם כל עסק שרוצה לייעל את נושא החשבונאות והוצאה קבלות או חשבוניות. מתאים לעסקים קטנים, בינוניים ואחרים, שמעדיפים לחסוך זמן, להתייעל ולקבל כלי פיננסי עסקי, עם עוד המון יכולות נלוות.

פורסם על ידי