מייבאים, מלטשים ומתקינים משטחי אבן שיש טבעית

מייבאים, מלטשים ומתקינים משטחי אבן שיש טבעית

בין אם מדובר בשיפוץ הבית ובין אם בניה של בנייה חדשה.

צוות המפיקים והמתקינים של הגרניט והשיש המנוסים שלנו עובדים איתכם במהלך כל שלב בדרך לספק עבודות מופת מאבן שתיהנו מהם לאורך שנים רבות.

מחפשים שיש למטבח יוקרתי?

מתחילים מבחירת חומרים של שיש למטבח יוקרתי

הכל מתחיל בבחירת המשטח המתאים לפרויקט העיצוב שלך. בעוד שרבים מלקוחותינו יודעים בדיוק מה הם רוצים, אחרים זקוקים להדרכה בבחירת המשטח הנכון העונה על צרכיהם הספציפיים, סגנון החיים והאסתטיקה שלהם, בין אם מדובר באבן טבעית, שיש למטבח יוקרתי.

מחפשים שיש מדרגות בזול?

יחד נאתר את הלוח המושלם המציע לך את הכמות הנכונה של "תנועה" ואת השונות הרצויה בצבע הטבעי, מה שהופך את העיצוב שלך ליצירה אישית באמת. נסייע לכם להתאים את הצבע לתצורה המושלמת בעינכם.

ייצור אבן בהתאמה אישית

לאחר שתבחר את השיש, החומר שלך, נתחיל בתהליך מוקפד שלב אחר שלב כדי ליצור משטח של דיוק ויופי ללא תחרות. הצבע המושלם עם הורידים המושלמים שתמיד חלמתם עליהם. הצבע המושלם.

מדידות דיגיטליות לשיש מדרגות בזול

מחלקת התבניות שלנו תזמן פגישה לאתר עבודה בכדי לבצע מדידות דיגיטליות של אזור הפרויקט שלך. שיטת המדידה הדיגיטלית שלנו מבטיחה את רמת הדיוק הגבוהה ביותר שאי אפשר להשיג מהשיטות המסורתיות.

ציור דיגיטלי לשיש למטבח יוקרתי

לאחר מכן התבנית מועברת למחלקה אחרת שלנו שלנו (מחלקת עיצוב בעזרת מחשב) שתפיק ציור דיגיטלי של הפרויקט שלך. כך שלפני שנתחיל לעבוד תאשרו את האיור הדיגיטלי של מה שהולך לקרות לכם במטבח. כמובן שתוכלו לשנות ולדייק את העיצוב כרצונכם!

צילום בחדות גבוהה

אנו מצלמים תמונה בחדות גבוהה של האבן שבחרת כדי ללכוד כל תכונה טבעית ייחודית. לאחר הצילום, האבן שלך מקודדת עם כל המידע על הפרויקט שלך.

הדמיית תלת מימד

הצוות שלנו רואה את ההערות ואז ממזג את התבנית הדיגיטלית שלך עם התמונה בהבחנה גבוהה. תהליך זה מאפשר לנו להראות לך כיצד המשטח הסופי שלך ייראה מותקן עוד לפני חיתוך הלוח שיש שלך. לאחר שתאשר את פריסת התלת מימד, נוכל להתחיל לעבד את האבן שלך.

צילום: freepik

פורסם על ידי