מיטה זוגית נוחה בוחרים בנינוחות

מיטה זוגית נוחה בוחרים בנינוחות

המיטה שלכם היא בית בתוך הבית, מבצר בתוך מבצר, המקום בו אתם משחררים לגמרי את השליטה ושוקעים לשינה עמוקה. כדי שתוכלו להרגיש בנוח, המיטה צריכה להיות נוחה. מיטה זוגית איכותית היא מתנה לחיים, או לפחות לכמה שנים. המיטה שלכם צריכה להיות בדיוק בשבילכם, בכל המובנים, במראה, בנוחות, במחיר, בגודל, ובקיצור להתאים לכם כמו כפפה לכל הגוף.

האינטרנט מאפשר לכם לגלול ולהכיר המוני דגמים של מיטות זוגיות, וכך ללמוד את הנושא לפני שאתם ניגשים לבחור. כשאתם בוחרים מיטה, אתם לרוב בוחרים משהו לטווח ארוך, ולא כרכישה ספונטנית ושליפה מהמותן. לכן כדאי באמת לקרוא מעט יותר, להבין את הקריטריונים לביצוע הרכישה, וכך תדעו שאתם רוכשים את המיטה הזוגית הנכונה לכם.

בוחרים מיטה זוגית בתבונה:

הנה כמה מהקריטריונים שתרצו לקחת בחשבון כשאתם רוכשים מיטה זוגית –

  1. גודל – המיטה הזוגית נקראת כך מכיוון שהיא מתאימה לזוג, אך זוגות מגיעים בגדלים שונים, וכדאי לדעת שכאשר אתם מחפשים מיטה אתם צריכים לדעת כמה מקום באמת יש לכם עבורה, או יותר נכון כמה מקום מהחדר אתם רוצים שהמיטה שלכם "תגנוב". (על מידות בהמשך המאמר!)
  2. להתחשב בבן או בת הזוג – יכול להיות שנדלקתם על סטייל של איזו מיטה, אבל אם אתם חושבים על זוג, צריך לחשוב בזוג, והעיצוב, בייחוד אם הוא עיצוב מיוחד, צריך להתאים גם לטעם של בן או בת הזוג שלכם.
  3. התאמה עיצובית – מיטה לא יושבת בוואקום, והמיטה שלכם צריכה להיות חלק מעיצוב חדר השינה, להתאים לו, להחמיא לו, ולעיתים להכתיב אותו. נכון, הרבה מהשפעת המיטה על העיצוב נשען על כיסוי המיטה והמצעים שתבחרו, ובכל זאת, ישנן מיטות מעוצבות במראה מאוד מיוחד, וצריך לחשוב לא רק על המיטה כפי שהיא בתצוגה, אלא כפי שתהיה בבית שלכם בחדר השינה.

מידות של מיטות ונוחות מרבית

המידות המקובלות והסטנדרטיות בתעשיית המזרנים העולמית מחולקות לכמה שמות וגדלים, כאשר הסטנדרט האירופאי הוא זה שמכתיב לרוב את המידות בישראל. מידה של מיטה זוגית או מלאה תהיה לרוב 140 על 200 (בארה"ב זה 191 על 137), בעוד שקווין סייז תהיה 160 על 200, ובעצם זוגית מוגדלת כאשר מזרן קינג סייז יגיע בגודל 200 על 220.

מתוך רשימה ארוכה של פריטי ריהוט לבית, הרי שמיטה זוגית היא כנראה הפריט שהכי חשוב שיהיה נוח. מעבר לגודל, להתאמה בעיצוב ולהתאמה לטעם של שני בני הזוג, הרי שיש לזכור שבסופו של דבר מיטה זה לא רק רהיט, אלא משהו שישנים עליו, והנוחות חייבת להיות גבוהה. המזרן צריך להיות מושלם, הגובה חייב להתאים לכם, והמחיר גם כן. נכון, המחיר לא ישפיע על הנוחות בשינה, אבל בהחלט על הנוחות ברכישה, אז בחרו בתבונה ותיהנו משינה עמוקה ומחייה.

פורסם על ידי