מטיילים בחג הפסח? ואיפה תישנו?

מטיילים בחג הפסח? ואיפה תישנו?

חג הפסח מתקרב ואיתו הטיולים. כחודש לפני שהחג מגיע, מתחילים לתכנן את השבוע מכף רגל ועד ראש. אילו אטרקציות חשוב לכם להספיק, על איזה הר חשוב לכם לטפס וכמה עצירות תעשו בכל פעם. כאשר יש לכם את כל התוכניות, האם חשבתם על לינה?

אם טרם חשבתם היכן לשים את הראש, יש לנו כמה רעיונות מעניינים שיוכלו לעזור לכם בתכנון ובחיסכון הכלכלי.

מה דעתכם על הוסטלים?

בדרום אמריקה ישראלים רבים עושים את זה, במזרח הרחוק ישראלים רבים עושים את זה.  אז אם עושים את זה ברחבי העולם, למה לא לעשות את זה גם פה? אתם אולי לא מרגישים אותם, אבל הוסטלים קיימים בכל עיר ובדרך כלל יימצאו באזורים המרכזיים. העלות שלהם היא נמוכה בדרך כלל (וגם תלוי בעונה) ולרוב יעניקו לכם מיטה ומקלחת חמה. בנוסף, הוסטלים זו הזדמנות נהדרת להכיר אנשים חדשים, בין אם מקומיים ובין אם תיירים.

חדרים לפי שעה

אנחנו בטוחים שלא חשבתם על זה בעצמכם ובדיוק בשביל זה אנחנו פה. חדרים לפי שעה נמצאים, להפתעתכם ולמזלכם, בכל מקום בארץ. לא משנה איפה תבחרו לטייל, העיר שליד המסלול תספק לכם חדרים לפי שעה. מה שאתם מקבלים למעשה זה בית מלון לכמה שעות ספורות לפי הצורך שלכם. תוכלו לקבל בחדרים האלה מקלחת טובה, מיטה ולעתים אפילו כורסא וטלוויזיה. הכל בהתאם לבחירה שלכם. כך, תוכלו לשים את הראש לשעה שעתיים ולהמשיך במסע שתכננתם לעצמך.

חדרים פרטיים להשכרה

עוד תופעה מוכרת היא אנשים שיש להם חדר בבית שלא עושים בו שימוש. כדי לספק לעצמם עוד הכנסה, הם משכירים את החדר הדומם וזו יכולה להיות אופציה נהדרת. לא רק שתקבלו הכנסת אורחים ביתית, יש בתים מסוימים שישמחו לתת לכם אוכל ביתי חם, מקלחת חמה ואולי אפילו תצאו עם נושאי שיחה משותפים ותשבו לשיחות ארוכות אל תוך הלילה. ככה או ככה, אתם תהיו מוכנים לצאת למסע שבעים, נקיים וערניים.

קמפינג

החלק הזה פונה לאלה שאוהבים לישון באוויר הפתוח ותמיד תמצאו אצלם אוהל בתא המטען. אם אתם אוהבים לטייל בחיק הטבע, לנשום את הסביבה ולספוג את הנופים, זה לא ממש משנה לאן תלכו. לכל יעד בארץ שתחליטו ללכת, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבדוק היכן ניתן לבנות מאהל שיספק לכם מקום לינה והתארגנות. חשוב שתבדקו היכן יש אזורים כאלה כי לא בכל מקום ניתן להקים אוהל, אך אין זה אומר שאין אזורים רבים שנותנים את האפשרות הזו.

כפי שכבר הבנתם, מקומות לינה הם לא דבר שקשה למצוא, פשוט צריך לדעת איפה לחפש. בין אם הוסטל, חדרים לפי שעה והשאר, כדאי לעשות זאת מבעוד מועד כי ככל שחג הפסח מתקרב, המקומות יגמרו ואתם תמצאו אתם עצמכם עושים קמפינג. גם אם רציתם וגם אם לא.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי