מטהרי מים או בקבוקי מים? אחת ולתמיד!

מטהרי מים או בקבוקי מים? אחת ולתמיד!

כאשר מדובר על המים שאנו שותים, כל אדם מעוניין לשתות את המים הטובים ביותר, האיכותיים ביותר וכמובן, הטעימים ביותר. מים לא מספיק איכותיים, לא יאפשרו לאדם לשתות את כמות המים הנדרשת עבור גופו הן בעונת הקיץ והן בעונת החורף. לכאורה, הפתרון עבור אדם שיודע שמי השתייה הביתיים שלו אינם מספיק איכותיים לשתייה ובטעם פחות טוב הוא: לרכוש בקבוקי מים של אחת מחברות המים המינרליים. אולם, לא תמיד מדובר בפתרון נוח ועל כן, פתרון אחר העומד על הפרק הוא מטהרי מים.

מדוע לא כדאי לשתות מים ישירות מהברז הביתי?

המים שאנו שותים מגיעים ממתקני ההתפלה או ממאגרי המים הטבעיים של ישראל. מדובר על מים שלכאורה אמורים להיות טובים לשתייה שכן, הן עוברים תהליכי סינון וטיהור בטרם הם מגיעים לברז הביתי. אולם, יחד עם זאת, תהליך הסינון והטיהור של המים הרלוונטיים לצורך הסרת חומרים מזיקים מהמים כגון: כלור, חלקי מתכות, חיידקים, בקטריות, חול ועוד, הופכים את המים לכשירים לשתייה ולא מסוכנים, אך לא פעם המים המגיעים לברזים הביתיים עדיין לא מספיק נקיים ואיכותיים וכן, הטעם שלהם לא תמיד טוב והסיבה לכך היא שהמים עוברים לשימוש אישי בבית דרך הצינורות הביתיים ולא פעם אוגרים בדרך חלקי מתכות ומזהמים. על כן, אין ספק שלא מומלץ לשתות את המים הזורמים בברזים הביתיים ורצוי למצוא פתרון כלשהו לצורך שתיית מים נקיים יותר, בריאים יותר ובטעם טוב יותר.

מהו מטהר מים ביתי?

מטהר מים ביתי הוא מכשיר שמטרתו היא להעביר את המים המגיעים אל הברז דרך מסנן מיוחד על מנת לנקות מהם חומרים שונים שפוגעים באיכות המים כגון: מלחים, חול, לכלוך ועוד. אולם, לא פעם סינון מים גם על ידי מטהר מים לא מספיק בכדי להוציא חיידקים ופתוגניים מהמים. לא פעם משתמשים במטהרי מים המשלבים בהם פחם שכן ידוע שלפחם יש יכולת לספוח רעלים שונים ובכך מטהר המים מייעל את תהליך הסינון של המים. ניתן לומר בעצם שכאשר בוחרים במטהר המים המתאים, הנכון והאיכותי ביותר, ניתן להנות ממי ברז בריאים, נקיים, איכותיים בכל כמות שרק תרצו ובטעם טוב.

מטהר מים או בקבוקי מים מינרליים?

כאמור, לא מעט אנשים המעוניינים לשתות מים איכותיים, בריאים, נקיים וטעימים לאורך כל היום, מוצאים את עצמם תוהים האם כדאי להם לבחור במטהר מים או שמא כדאי להם לבחור בבקבוקי מים מינרליים. ובכן, אין ספק שהרבה יותר נוח, נגיש ונעים לשתות מים ממטהר מים בכל כמות שרק רוצים ובכל זמן, מבלי שיש צורך לסחוב בקבוקים לבית. כמובן שחשוב לבחור מטהר מים אשר יבטיח סינון כמה שיותר איכותי של מי השתייה שלכם, אך הוא בהחלט מהווה פתרון נוח ויעיל יותר מבקבוקי מים מינרליים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי