מטבחים לבנים מעוצבים של חברת מטבחי דניאל

מטבחים לבנים מעוצבים של חברת מטבחי דניאל

מטבחים לבנים מתאימים לכל מי שמעוניין בעיצוב בהיר ודינאמי. מדוע דינאמי? משום שלבן הוא צבע ניטרלי. הוא מתאים לשילוב עם עיצובים כפריים ומתאים לשילוב עם עיצובים מודרניים ועל כן קל מאד למקם אותו בבית תוך הרגשה שהעיצוב הצליח. אפשרויות העיצוב שלכם במטבחים לבנים יכולות לנוע הן לכיוון המודרני והן לכיוון הכפרי ולייצר בבית את האווירה הרצויה. בפרקים הבאים של מאמר זה נספק את כל המידע על מטבח לבן מודרני אל מול מטבח לבן כפרי על מנת שתוכלו למצוא ביעילות ובקלות את הקונסטרוקציה המתאימה והמועדפת עליכם.

מטבח מודרני – עיצוב מינימליסטי וחלק על בסיס גוון מבריק

במטבח המודרני מודגש מאד הקו העיצובי המינימליסטי. קו זה מבטל את נוכחותן של ידיות הפרזול בהתקני האחסון ומשאיר למתבונן דלת חלקה בכל ארון, מגירה ומזווה. המטבח המודרני אינו מכיל דלתות פיתוחים וגילופים אלא אך ורק דלתות חלקות המבוססות על עץ מלא או על פורמייקה או על פולימר חלק. הדלתות החלקות עוברות הקצוע וצביעה לגוון לבן שלג. עיצוב זה מתאים לכל מי שלרשותו בית בעיצוב מודרני בעל מאפיינים דומים והוא מעוניין להרחיב מוטיב זה גם לחדר השירות שלו, למטבח.

מטבח כפרי וקלאסי – לחיות את העבר עם עיצובים אותנטיים מרתקים

במטבח הכפרי הקלאסי כל דלת ארון מאופיינת בעיצוב רב שכבתי המבוסס על צבע לבן, פיתוחים וגילופים ומעליהם ידיות פרזול אותנטיות. המטבח מכיל סוגים שונים של פיתוחים וגילופים, כאשר בסגנון הכפרי מדובר בגילופים דקים וקלים בעוד בעיצוב הקלאסי הבורגני העתיק, ללא מאפיינים כפריים מדובר בפיתוחים עמוקים ועבים. אנו ממליצים לבחור את דגם המטבח לא רק בהתאם לסגנון אלא גם ביחס לגודלו. מטבח כפרי מלא עם פיתוחים דקים יתאים בדרך כלל לחדר קטן ומטבח קלאסי עם מאפיינים עבים לחדר גדול על מנת לשמור על הפרספקטיבה לא מגושמת כשמתבוננים עליהם. ידיות הפרזול נבחרות במתכונת דומה. במטבח גדול מומלץ לבחור אותן גדולות ובמטבח קטן, הידיות הקטנות הן שיתאימו לדקורציה שלכם בדרך כלל.

מטבחי דניאל – כשעיצוב פוגש עוצמה

בחברת מטבחי דניאל מקפידים על סטנדרטי ייצור והתקנה מחמירים אשר מזכים את בעל מטבח בחדר שירות לשימוש ארוך טווח בעל תנאי עמידות חסרי תקדים. העצים, ארונות הפורמייקה, הפולימר והזכוכית שמטבחי דניאל משתמשת בהם נבחרים בקפידה על מנת לספק למשתמשים את תנאי השימוש הטובים ביותר. במטבחי דניאל, רכישת מטבח לבן היא חוויה אותנטית במיוחד, משום שהוא מספק ללקוח שילוב עיצובי קל, שימוש מענג ודקורציות מנקרות עיניים שלא תרצו לעזוב אותן. מטבחי דניאל מתאימה כל דגם-מטבח לחדר בית הלקוח, ולכן מי שרוכש בה מטבחים מרוויח פעמיים: גם מקבל את העיצובים שביקש וגם את ההתאמה המושלמת לחדר הספציפי של המטבח שלו. זאת, בשונה מהמתרחש ברשתות השיווק, בהן נוסחת בניית המטבח אחידה ולא ניתנת למיפוי מחדש.
למידע נוסף ולצפייה במגוון סוגים שונים של מטבחים בקרו באתר החברה > https://www.daniel-k.co.il

ראו גם: מטבח פורמייקה

צילום: מטבחי דניאל 

פורסם על ידי