מחפשים דרך פשוטה לשמור על הטמפרטורה ולחסוך באנרגיה? וילון הוא הרבה מעבר לפריט עיצובי

מחפשים דרך פשוטה לשמור על הטמפרטורה ולחסוך באנרגיה? וילון הוא הרבה מעבר לפריט עיצובי

כיצד מתמודדים בהצלחה עם מזג האויר בישראל?

אנחנו חיים באקלים ים תיכוני בו אנו חשופים במרבית עונות השנה לקרינת שמש ישירה ומצד שני לירידה בטמפרטורות בחודשי החורף הקרים, כולנו מחפשים את הדרך הקלה והפשוטה שתסייע לנו לשמור על אקלים נוח ונעים בתוך הבית שלנו. וילון נתפס בתודעה של רבים מאיתנו כפריט שמהווה חלק מהקו העיצובי אותו אנו בוחרים לבית שלנו אך אנו מתעלמים מיכולת חשובה ביותר שיש לוילון והיא הצללה. באמצעות היכולת של הוילון להוות חיץ בין קרני השמש או החלונות ובין חלל הבית שלנו אנו למעשה מייצרים בידוד שמוביל באופן ישיר לשמירה על הטמפרטורות ולהפחתה בצורה להפעיל מזגנים, תנורי חימום או כל פתרון אחר שצורך אנרגיה.

ככה תחסכו באנרגיה באמצעות וילונות האפלה

תכנון הוילון דורש מכם כמובן התייחסות ישירה לעיצוב הפנים של הבית שלכם, אולם בעת חשיבה על הוילונות בין אם מדובר למשל בוילון לסלון או בוילון למטבח אנו ממליצים לכם לקחת בחשבון מראש את היכולת של הוילון לייצר הצללה באמצעות וילון האפלה , ובכך למעשה אנו מייצרים שכבת הגנה נוספת שמבודדת את חלל הפנים שלכם מהשפעות חיצוניות שנגרמות בשל מזג האוויר. קרינת שמש ישירה על חלונות הבית שלכם מעלה באופן ישיר את הטמפרטורה הפנימית של החדר, בין אם מדובר בסלון, מטבח או חדר שינה וכך אתם נאלצים בימי הקיץ החמים להדליק מזגן כדי להוריד את הטמפרטורה. פתרון אפשרי הוא כמובן בדמות וילון הצללה אשר חוסם את הקרינה הישירה של קרני השמש, מייצר האפלה בחלל המגורים וכך מצליח לשמור על הטמפרטורה הרצויה.

על וילון מבודד כבר שמעתם?

כמו כל דבר אחר בחיים גם וילונות התפתחו עם השנים והם כעת מתאימים את עצמם לצרכים של הבית שלכם באופן מותאם, אם בעבר דיברנו על סוגי בדים או צבעים שונים מהם יכולתם לבחור כיום אנו יכולים לייצר בידוד באמצעות בחירת סוג הבד של הוילון ואף לרכוש מראש וילון אטום. אתם יכולים לבחור כיום וילונות גלילה או וילונות ונציאנים אשר מגיעים עם בדים מיוחדים שתפקידם להוריד את הטמפרטורה בעד 70% ואף וילונות מבודדים עשויים בד תרמי ואף בעל יכולת להפחית רעשים אקוסטיים.

רגע לפני שאתם בוחרים וילון…

רגע לפני שאתם בוחרים וילון עליכם לחשוב על הצללה או האפלה, באמצעות וילון מתאים אותו תתקינו בחלל הסלון שלכם למשל בו יש חלונות גדולים יותר משאר חלקי הבית תוכלו לייצר בידוד שיסייע לכם לשמור על הטמפרטורה בקיץ מפני החום ואף לסייע לכם לשמור על החום בתוך חלל הבית בחודשי החורף. בחנות של ברייטנס תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של וילונות האפלה וכמובן מייעוץ מקצועי שיסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

 

פורסם על ידי