מחסום חניה פרטי – המאבטח הצמוד של החניה שלך

מחסום חניה פרטי – המאבטח הצמוד של החניה שלך

מצוקת חניה היא בעיה ידועה בארצנו הקטנטונת. בניינים לא מפסיקים להיבנות, מספר המכוניות בכבישים רק הולך עולה והיצע החניות הזמינות הולך ויורד. חיפוש חניה פנויה במשך זמן ממושך כבר הפך עבור רבים מאיתנו לדבר שבשגרה וזה ללא ספק מתסכל, אבל יש דבר מתסכל אף יותר הוא למצוא את החניה הפרטית שלנו, בין אם היא ליד מקום עבודתנו או ליד בית מגורינו, תפוסה על ידי רכב שאינו שלנו וכלל אינו אמור לחנות בה.

איך מחסום חניה פרטי שומר לנו על החניה?

היו ימים שהיה מספיק להציב ליד החניה שלט בסגנון "אסור לחנות", "חניה פרטית" או "חניה שמורה ל..". מצוקת החניה הביאה (שלא בצדק) למצב שנהגים רבים כבר לא מכבדים סימונים אלה ומרשים לעצמם לתפוס חניה שאינם אמורים לחנות בה. כדי להתמודד עם בעיה זו, פותח מחסום חניה פרטי הינו אביזר העשוי מברזל שמבטיח שרק מי שמורשה לחנות בחניה יוכל להיכנס אליה.

מחסום חניה פרטי עובד בצורה מאוד פשוטה – המחסום מותקן באמצעות ברגים על רצפת החניה ומצויד בשלוש רגליים ומנעול חיצוני. כשרוצים להיכנס לחניה פותחים את המנעול ומשכיבים את המחסום. לאחר שיוצאים ממנה מרימים את המחסום ונועלים.

יתרונות של מחסום חניה פרטי

*ההתקנה של מחסום חניה פרטי אינה מסובכת ודורשת כלי עבודה בסיסיים בלבד.

*המחסום מחובר לקרקע באמצעות שלוש נקודות עגינה דבר המבטיח את יציבותו.

*המחסום אינו זקוק לתחזוקה מיוחדת. כמו כן, מאחר והמחסום הוא מכאני, הוא אינו זקוק למקור מתח ואין לו מנגנונים אלקטרוניים רגישים (כמו במקרה של מחסומים חשמליים הנפתחים באמצעות שלט או טלפון). למעשה כל מה שדרוש לתפעולו זה מנעול ומפתח.

*העובדה שהמחסום עשוי מברזל מקנה לו יציבות ועמידות בכל תנאי מזג האוויר.

*המנעול של המחסום הוא חיצוני ולכן בכל מקרה של הרס או תקלה כלשהי ניתן יהיה להחליפו בקלות ולרכוש מנעול חדש בחנויות לחומרי בנין ודומיהן (בניגוד למנגנוני נעילה פנימיים שתיקונם במקרה הצורך הוא הרבה יותר מורכב).

*במקרה של נזק למחסום (עקב וונדליזם או דריסה למשל) – לא תיגרם פגיעה למשטח עליו הוא מותקן. במקרה כזה ניתן יהיה להתקין מחסום חניה חדש ללא צורך לתקן את המשטח.

אז אם גם לכם נמאס להגיע הביתה או לעבודה ולראות שהחניה הפרטית שלכם נתפסה על ידי רכב זר או שאתם פשוט רוצים להקדים תרופה למכה ולמנוע מראש סיטואציה שכזאת – עשו לעצמכם ולחניה שלכם טובה ורכשו בהקדם מחסום חניה פרטי שיבטיח שהחניה שלכם תישאר באמת שלכם.

פורסם על ידי