מחברים לצינורות – גלו את המעצב שבכם

מחברים לצינורות – גלו את המעצב שבכם

טרנד ה – DIY, ראשי תיבות של Do It Yourself ('עשו זאת בעצמכם' בתרגום חופשי) הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. המשמעות היא פשוטה – אתם יוצרים, בונים ומשפצים דברים בעצמכם ללא צורך בהכשרה מסוימת וללא עזרת בעלי מקצוע. היתרונות העיקריים הם ההנאה שביצירה, הסיפוק מהתוצר הסופי ומעל הכל החיסכון בכסף.

חיפוש קצר במנועי החיפוש השונים יוביל אותכם לאין ספור אתרים וסרטונים של DIY שנותנים טיפים ומדגימים איך אתם יכולים להכין בעצמכם רהיטים, מוצרי טקסטיל, צעצועים, קישוטים ועוד דברים שחלקנו חשבנו שאפשר רק לקנות מוכן או להזמין מבעל מקצוע.

במאמר זה נתמקד במחברים לצינורות ואיך בעזרתם אפשר ליצור כל כך הרבה דברים שכנראה לא העליתם על דעתכם שתוכלו ליצור לבד. וזה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים.

מחברים לצינורות, נעים להכיר

מחברים לצינורות הם חלקי מתכת שמחברים בין צינורות ברזל. באמצעות חיבור הצינורות ניתן לעצב ולבנות המון דברים (שנפרט בהמשך), כאלה שאם הייתם קונים מוכן זה היה עולה לכם הרבה יותר. הבניה היא פשוטה ובמרבית המקרים תוכלו לבצע אותה בעצמכם (או מקסימום להיעזר בחברים, אבל הם ממש לא חייבים להיות מיומנים). אין צורך בכלי עבודה מורכבים, אין צורך לקדוח, אין צורך לרתך, אין צורך במכונות.

המחברים מגיעים במגוון עצום של צורות, גדלים, אורכים, קוטרים וזוויות. דוגמאות – מחברים בצורת האות T, מחברים בצורת פלוס, מחברים בצורת האות 'ר', מחברים דקים, מחברים עבים, מחברים מתכווננים, מחברים מאונכים, מחברים רוחביים ועוד. המחברים עצמם מגיעים עם חלקים נוספים כגון תושבות וקליפסים. המגוון הזה הופך את מספר הדברים שאפשר ליצור באמצעות צינורות ברזל לכמעט אינסופי בהתאם לרצונות, לצרכים ולדמיון שלכם.

אז מה אפשר להרכיב עם צינורות ברזל ומחברים?

כאמור קצרה היריעה מלהכיל, להלן דוגמאות נבחרות – גדרות (גדר לא חייבת להיות מתיל או מבטון, באמצעות מחברים לצינורות אפשר לבנות גדר יציבה ובטוחה), סככות (בשביל הגנה מיטבית כדאי להוסיף גגון או יריעת בד, אך זה עדיין יהיה יותר זול מאשר לרכוש סככה מוכנה), רהיטים (שידות, שולחנות כיסאות וכל דבר עם שלד מברזל בתוספת עץ או זכוכית), מעקות, מאחזי יד, שערים ומתקני נינג'ה (עד שתחליפו את יובל שמלא בתואר הנינג'ה הבא של ישראל, תוכלו להתאמן בבית).

אז לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע לצורך בניית פרויקט כלשהו, תיזכרו במחברים לצינורות ובכל מה שאפשר לבנות בעזרתם, יכול להיות שזה הרבה יותר ישתלם לכם.

פורסם על ידי