מזמינים מצבר עד הבית וחוסכים בזמן ובכסף

מזמינים מצבר עד הבית וחוסכים בזמן ובכסף

בעבר הלא רחוק כל כך היינו צריכים להגיע למוסך בגלל כל תקלה ברכב: נורית בלתי פעילה, תאונה קטנה וכמובן בעיה במצבר. היום, למרבה המזל, אין יותר צורך להזמין גרר או להתפלל עד שהרכב יגיע עד המוסך בשלום. תוכלו להזמין את שירותיהם של חשמלאים מקצועיים המגיעים עד הבית כדי לבדוק ולהחליף את המצבר שלכם.

מצבר עד הבית – כל היתרונות שבשירות זה

קיימים יתרונות בלתי מבוטלים לשירותי מצבר עד הבית. אלה כמה מהנפוצים שבהם שכדאי להכיר:

  • חיסכון בזמן – אחד הפרמטרים החשובים ביותר שחוסכים לכם שירותי מצבר עד הבית הוא הזמן. אינכם צריכים לפנות זמן מיוחד כדי להכין את הרכב ולנסוע עמו למוסך. אתם קובעים פגישה עם החשמלאי והוא מגיע עד אליכם. בינתיים, כשאתם נמצאים בניחותא בביתכם, תוכלו לעסוק במטלות הבית עד שהחשמלאי יתקשר.
  • חיסכון בכסף – מצבר עד הבית חוסך לכם את ההוצאות על הדלק של הרכב, בדרך למוסך. חשמלאים מקצועיים המספקים שירות איכותי מציעים שירותי החלפת מצבר בבת ים במחירים הוגנים ומשתלמים ללקוח.
  • בודקים את המצבר – לא זו בלבד שהחשמלאים מיומנים בהחלפת המצבר, הם גם מספקים שירותי בדיקת טעינת מצבר על מנת לוודא שהמצבר הישן בלתי תקין.
  • אינכם צריכים לחכות בתור – אם הגעתם למוסך בגלל בעיות במצבר, סביר להניח כי נערכתם מראש לתור הארוך שממתין לכם. כי במוסך אינכם הלקוחות היחידים, בעוד בבית – כן. אז אם אתם מעוניינים לחסוך לעצמכם את כאב הראש ולהמתין בשקט בביתכם, כל שאתם צריכים לעשות הוא להזמין החלפת מצבר עד הבית.
  • מצבר איכותי – חברה מקצועית המספקת שירותי מצבר עד הבית אינה מתפשרת על איכותם של המצברים. החשמלאים דואגים להתאים את המצבר החדש והמשוכלל לרכב שלכם, תוך התחשבות בעוצמת המצבר ובמבנה הרכב.
  • טיפול מהיר – כאשר ברכב שלכם מותקן מצבר בלתי תקין, הוא עלול לגרום נזק רב לחלקים שמסביבו. במסגרת שירותי מצבר עד הבית אינכם צריכים לסכן את הרכב בנסיעה מיותרת.

החשמלאי שיכין את המצבר שלכם לקיץ החם

עזרתו של חשמלאי רכב מקצועי נחוצה כאשר רגע לפני בואו של הקיץ. אמנם המצברים המיוצרים עבור הרכבים הנוסעים בארץ עמידים מאוד ומותאמים למזג האוויר החם, יש צורך לשמור על המצבר כך שהוא ישמש אותנו לתקופה ארוכה. משום כך, לפני שמגיע חודש יוני, יש לקרוא לחשמלאי מקצועי שיבחן את המצבר של הרכב. חשמלאי זה בוחן אותו באופן חיצוני, בודק אם אין כבלים קרועים או סימני שחיקה על המצבר וכמובן את מפלס המים. אם אין די מים, החשמלאי ממלא את המכסה – מים מזוקקים בגובה של עד 3 מ"מ.

שומרים על המצבר

גם אתם יכולים לשמור על המצבר שלכם בתקופה החמה. ראשית, אם אתם מבצעים עצירה ארוכה, הקפידו לכבות את המנוע של הרכב. כך תוכלו להקל על פעולתו של המצבר ולגרום לו להתאמץ פחות. שנית, נסו לצמצם בצריכת האנרגיה דווקא בתקופת הקיץ. אין זה אומר שאתם צריכים לנסוע כל הדרך מחיפה עד נתניה כשהמזגן מכובה, אך במקום להפעיל אותו על עוצמה 3, ניתן בהחלט להסתפק בעוצמה 1 או 2. ולבסוף, כשאתם יוצאים לחופשה ארוכה, דאגו שיהיה מי שיוכל להתניע את הרכב אחת ל-3-4 ימים על מנת לגרום למצבר להיטען.

כמה עולה מצבר

מחירו של המצבר משתנה בהתאם לסוג הרכב וליכולת שלו. מצבר לרכב פרטי סטנדרטי עשוי לעלות כמה מאות שקלים, בעוד מצבר עוצמתי לרכבים גדולים כמו משאיות עשוי לעלות גם מאות שקלים. מומלץ לשלם מעט יותר ולקבל בתמורה מצבר איכותי שלא יאכזב אתכם.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי