מוצרי פרזול בדלתות לתוך כיס

מוצרי פרזול בדלתות לתוך כיס

דלתות לתוך כיס, דלתות בקו קיר, דלתות הזזה

דלתות הזזה הן דלתות בעלות יתרונות רבים. מדובר על דלתות אשר נכנסות לגומחה בתוך הקיר, על מנת לאפשר ניצול מרבי של חלל הבית. דלתות לתוך כיס, הן דלתות אשר מעניקות פתרונות איכותיים מעוד לחללים שונים כגון: חדרי ארונות, חדרי ילדים, משרד ביתי, קליניקות, יחידות הורים, אולמות במפעלים, חדר שירותים המצוי בתוך חדר שינה ועוד. ניתן להתאים את דלתות ההזזה מסוג זה עבור כל חלל בהתאם לגודלו, סגנון העיצוב שלו ועוד. כמובן שכאשר בוחרים דלתות לתוך כיס, יש צורך להתמקד במוצרי הפרזול הרלוונטיים לדלתות הללו. מוצרי פרזול איכותיים יעניקו לדלת אפשרות להעניק לכל חלל מראה נקי ומינימליסטי וכן, יאפשרו את הניצול המרבי של כל חלל.

סוגי דלתות הזזה

ניתן למצוא כיום שני סוגים עיקריים של דלתות הזזה:

דלת הזזה חיצונית נגררת על גבי קיר- מדובר על דלת, אשר כנף הדלת תלויה על מסילה חיצונית שעשויה מאלומיניום ומכילה בה גם גלגלי סיליקון. כמו כן, דלת הזזה חיצונית תגיע בליווי של משקוף תואם וחיפויי אזר יסתיר את המסילה ואת מערכת הגלגלים.

דלתות הזזה פנימיות הנגררות לתוך כיס- בין הדלתות הללו ניתן למצוא את דלתות בקו קיר החדשניות. מדובר על דלת אשר כנף הדלת נכנס לתוך כיס אלומיניום המותקן בה בשלב הבנייה. כאשר בוחרים בדלת המשלבת בה מערכת כיס, ניתן לנצל את החלל בצורה טובה ביותר ולהשאיר בו שטח ריק הרלוונטי עבור מטרות אחרות. מוצרי הפרזול בהם משתמשים עבור דלתות לתוך כיס הם: כיס אלומיניום מתקדם ואיכותי המשלב בו מערכת מסילה שקטה, גלגלי סיליקון, משקוף המכיל בו מברשות איכותיות ותואם לארון.

מה חשוב לדעת על דלתות הזזה לכיס

אם החלטתם ללכת על דלת הזזה אשר נכנסת לתוך כיס, חשוב מאוד שתדעו שכיסי הדלתות הללו לרוב יגיעו ממפעלים באיטליה. חשוב מאוד לבחון את מנגנוני הגלילה השקטים של הדלתות, על מנת להעניק פתרון מושלם לכל חלל בו תותקן הדלת.  ניתן למצוא דלתות מעין אלה בעיצובים שונים ובצבעים שונים. דלתות הזזה לתוך כיס הינה גולת הכותרת של הדלתות כיום. חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום מוצרי פרזול למטבח ולדלתות הזזה, בהתאם לסוג הדלת שבחרתם על מנת שדלת ההזזה הנבחרת תפתח ותיסגר ללא רעש על ידי שילוב מנגנון הזזה חרישי תואם. כמו כן, על מנת להתאים את דלת ההזזה למקום שבו היא עתידה להיות, חשוב לבחור את דלת ההזזה המתאימה לגודל הפתח, עם התאמה למשקוף התואם לה.

מוצרי פרזול למטבחים הם אלה שהופכים דלת הזזה בכל בית, משרד או כל מתחם אחר לדלת איכותית ויעילה הן מבחינה פונקציונאלית, הן מבחינת נוחות השימוש והן מבחינת הדקורטיביות וההתאמה של הדלת לכל חלל באשר הוא.

חברת ח.ג. סחר התחילה את דרכה בשנות ה- 50 בסמטאות יפו. כיום, אנו ספקים של ענף המטבחים, הרהיטים והבניה. חשוב לנו להיות עדכניים, להציג חידושים, פיתוחים טכניים ורעיונות דקורטיביים. אזור התעשייה, מבוא חורון

טלפון: 03-5136100

צילום: freepik

פורסם על ידי