מופע טלפתיה מיוחד של אומן חושים ישראלי – אורן שלום

מופע טלפתיה מיוחד של אומן חושים ישראלי – אורן שלום

הטלפתיה היא המקום בו נגמרות המילים ומתחילות המחשבות. זהו שיח בין המוחות שלכם ושל אומן הטלפתיה אשר נעשה ביוזמת האחרון. הוא הראשון להוציא את הערמונים מהאש ולתרגם את מחשבותיכם למילה המדוברת. באמצעות טלפתיה יכול אומן חושים לקבוע איזה מספר בחרתם מסדרת מספרים גדולה, איזה סוג של קלף עלה בידיכם, איזה ציור אתם מציירים, ועוד. אמן הטלפתיה ידגים לכל אורך המופע דיסקרטיות מוחלטת בכך שישהה במרחק ניכר עד כדי חוסר היתכנות ויזואלית לראות את המתנדב שמשתתף במיצג.

התרגשות במיטבה

במופע הטלפתיה של אורן שלום תוכלו ליהנות ממיצגי תקשורת עם הקהל ברמה שלא הכרתם: זיהוי קלפים, מיצגים, אובייקטים וכל תכולה אחרת שתידרש, קריאת מחשבות, ושילוב קטעי בידור סוחפים במיוחד. אם אתם מעוניינים להתרגש ולא לשכוח את החוויה לזמן הקרוב, הזמינו את מופע הטלפתיה של אורן שלום!

יצירת עניין לכל אורך המופע

במופעו של אמן החושים הישראלי אורן שלום לא יהיה לכם רגע-דל: האומן יזרים אתכם מקסם אחד למשנהו ויגוון בקטעי קישור בין המיצגים השונים.

הנאה ממופע של פעם בחיים

כשאתם קהל או מתנדבים במופע טלפתיה של אורן שלום אתם פשוט נהנים מחוויה חסרת מעצורים. איכות המיצגים, חדותם ועניינם לא יותירו אתכם אפתיים ולו לשנייה אחת.

ניתן להזמין מופע באורך מלא או חלקו

ניתן להזמין מופע באורך מלא או את חלקו. מומלץ לתכנן את המופע בהתאם לזמן הנדרש לכם כדי למלא את הוואקום באירוע. מאד מומלץ לתכנן אותו היטב על מנת לדעת במדויק כמה זמן פנוי יש לאחר יתר האטרקציות, הארוחות וקבלות הפנים.

התאמת המופע לסגנון האירוע

הכנת קטעי קישור בתחילת המופע ובסיומו לחיבור עם יתר המופעים והאטרקציות באירוע, הכנת תכנים שיתקשרו עם נושא האירוע, ועוד. שתפו את אומן הטלפתיה אורן שלום בסגנון האירוע על מנת שיבוא עם התוכנית האיכותית ביותר האפשרית.

אורן שלום – מופע טלפתיה ומנטליזם בהתאמה אישית

בואו ליהנות ממופע טלפתיה של פעם בחיים מאת אומן החושים אורן שלום. שלום, המתמחה באומנות הטלפתיה והמנטליזם יגיש לכם את המיטב שבמיטב בתחומים אלו. במופע ישולבו קטעי קישור מעולם הסטנד אפ. בואו לסגור מופע של אורן שלום באירוע הבא שלכם!

פורסם על ידי