מומחה קידום אתרים – קידום אתר אורגני עד למקום הראשון

מומחה קידום אתרים – קידום אתר אורגני עד למקום הראשון

מומחה קידום אתרים הפך להיות לאחד התפקידים המשמעותיים בעולם השיווק הדיגיטלי.
כמעט לכל בעל עסק היום יש אתר אינטרנט, בין אם מדובר בחנות דיגיטלית או אתר תדמיתי שהוא בעצם כרטיס הביקור של העסק שלו.

הדרך העיקרית שבה האתר שלנו מקבל אליו תנועה וגולשים כל הזמן היא בעזרת תהליך הנקרא קידום. זה יכול להיות קידום אורגני שנחשב לתהליך יותר מורכב וזה יכול להיות קידום ממומן. בכל מקרה, לא משנה אם לאתר שלכם יש צורך בקידום אורגני, ממומן או שילוב של השניים, אתם צריכים מומחה קידום אתרים.

איך בוחרים מומחה לקידום אתרים?

  1. ממומן או אורגני – יש מקדמי אתרים שמתמחים בשני סוגי הקידומים ויש כאלה שמתמחים רק באחד מהם. לכן, חשוב לבחור בקידום שמתאים לעסק שלכם ובעיקר לתקציב שלכם.
  2. תקציב ותמורה לתשלום- מומחה קידום אתרים יכול לבקש 500 שקלים בחודש וגם 3,000 שקלים בחודש. זה מאוד תלוי מה כולל תהליך הקידום, מה המקדם עושה ביום יום שלו כדי לקדם את האתר שלכם ולכן זה משהו שחשוב לבדוק אותו. יש מקדמים שמשקיעים יותר בקישורים במסגרת קידום אורגני בגוגל, יש מקדמים שלוקחים על עצמם את כל התחזוקה של האתר וכו', ולכן לפני שאתם סוגרים עם מומחה כזה או אחר, בקשו רשימה מפורטת של כל התהליכים שעליהם הוא אחראי בזמן הקידום.
  3. שקיפות – מדובר באחד הקריטריונים הכי חשובים, שכן זה מה שיאפשר לכם להבין מאיפה האתר שלכם התחיל ולאן הוא הגיע בנקודת זמן מסוימת. בחרו מומחה קידום אתרים שמציג בפניכם את כל הנתונים בצורה סטטיסטית ברורה בעזרת כלים קיימים, את השינויים שגוגל כל הזמן מעדכנת וחושפת בפני הגולשים וככה תדעו שאתם באמת בידיים טובות.

צילום: דיפוזט

פורסם על ידי