מה תפקידו של עורך דין ביטוח לאומי

מה תפקידו של עורך דין ביטוח לאומי

אחת הטעויות הנפוצות ביותר הוא לחסוך בעלויות עריכת דין ובפרט כאשר מתעוררת תביעת ביטוח לאומי שנראית לכאורה פשוטה וברורה. באתר הבית מציעים למלא את הטפסים להגישם ולהמתין אבל לא תמיד ההמתנה הזו משתלמת ומביאה את התוצאה הנכונה.

אנשים מנהלים באופן עצמאי את התביעות שלהם והסירוב או הדחייה לא מאחרים להגיע, מכירים את זה? רוצים להימנע מזה? כל מה שאתם צריכים זה עו"ד דיני ביטוח לאומי שיכול למנף את אחוזי הצלחת התביעה לאין שעור.

כפי שהבנתם, אפשר לעשות את זה בדרך הקצרה והיעילה ואפשר להתייאש כבר בתחילת הדרך ולפספס את מה שמגיע לכם על פי חוק אלא אם אתם בוחרים כבר בתחילת התהליך במייצג הנכון.

למה צריך עורך דין ביטוח לאומי בתביעות מסוג זה?

לאור כל הכישלונות והניסיונות החוזרים והנשנים המון אנשים כבר הבינו שהסכמי פשרה ללא ייצוג מתאים לא מובילים לשום מקום אלא להחמצה אחת גדולה. לכן, בשלב הראשוני של התהליך עורך דין ביטוח לאומי בהחלט יכול למזער נזקים ולהביא את התוצאות אליהם אתם שואפים.

לא, אתם לא צריכים להשלים עם דחיית תביעה שהגשתם בעבר, מהיום כל מה שאתם צריכים זה עורך דין דיני עבודה שמבין את החוק ויכול לקצר לכם הליכים ודרכים במטרה אחת- להשיג עבורכם ללא מאבק את מה שמגיע לכם על פי חוק!

אז בעוד החוקים השתנו וכך גם התקנות מסתמן כי אין מנוס, בכדי להגדיל את הסיכויים שלכם למול הגוף האימתני ביטוח לאומי אתם צריכים מייצג בעל מוניטין, ניסיון ופסקי דין מוכחים ומוצלחים שאירעו ומוכיחים את יתרונות הייצוג.

איך עורך דין ביטוח לאומי יכול לעזור לכם?

זה קורה כבר במעמד הייעוץ ובעת הגשת המסמכים, אי היכולת לראות את האותיות הקטנות עלול להיות מסוכן בפני עצמו ולכן כבר בנקודה זו חשוב להיוועץ בעורך דין שיידע אילו מסמכים להגיש, איך להגיש והכי חשוב למי להגיש בכדי "להיאבק" בזכויותיכם נכון.

בכל שנה מוגשות מיני סוגי תביעות החל ממחלות מקצוע, אבטלה, הוכחה בגין מקרי סיעוד ונכות גם לילדים, דמי לידה שלא ממומשים, מזונות וגם דמי תאונה. במצבים הנ"ל עלול המוסד כמו בשנים האחרות להקשות עורף ולהפוך את חייכם לצד הפחות והצפוי.

תביעות הקשורות בהבטחת הכנסה, התמודדות אל מול ועדות רפואיות, בעיות תושבות, נכות כתוצאה מעבודה ואפילו חובות לביטוח הלאומי – סיבות אלה ורבות נוספות מחזקות את העובדה כין אין מנוס, לדבר הזה לא נכנסים ללא ייצוג הולם של עורך דין ביטוח לאומי.

זקוקים לעורך דין ביטוח לאומי לצרכי הכנה למפגש עם הוועדה הרפואית? הנה עוד סיבה מהותית מדוע חשוב לפנות עוד היום אל מייצג מיומן שבקיא בחוקים ובתקנות ובו זמנית יכול ויודע לייצג אתכם לא מול הוועדות הרפואיות.

פורסם על ידי