מה עושים כשאי אפשר למחוק תוצאת חיפוש בגוגל?

מה עושים כשאי אפשר למחוק תוצאת חיפוש בגוגל?

רבים מנסים למחוק תוצאות מרשת החיפוש של גוגל ללא הצלחה. אחת הטכניקות להילחם בתוצאות שליליות היא פשוט לפרסם, בתשלום, את האתר שלכם ולגרום לו לדלג על התוצאות השליליות.

מספר אסטרטגיות לפרסום

ישנם מספר אסטרטגיות לניהול של קמפיין פרסום ממומן בגוגל. אסטרטגיה ראשונה היא הבאת גולשים לאתר דרך Google Ads המתפרסמות בראש תוצאות החיפוש או בצד העמוד. לגוגל מערכת מובנת לתפעול מודעות, עם גמישות רבה ומערכת כלים יעילה. המערכת מאפשרת לכל משתמש לפתוח חשבון ולהתחיל לפרסם באופן מיידי. התשלום בקמפיין מסוג זה מגיע ישירות לגוגל על פי פרמטר של Pay per click (PPC).
אסטרטגיה שניה היא "דחיפת" האתר לעבר תוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש של גוגל. אסטרטגיה זאת נקראת SEO Search engine optimization)), והיא נעשית בעזרת חברות מקצועיות המתמחות ועוסקות בתחום זה. לכל אחד מהאסטרטגיות יתרונות וחסרונות והיא מתאימה לצרכים משתנים ולסוגים שונים של קמפיינים.

למי מתאים לעבוד עם PPC?

קידום ממומן בגוגל המתמקד ב Google AdWords הוא קמפיין שיכול להביא תוצאות מהירות. בעזרת בחירה נכונה של מילות החיפוש, ניסוח נכון של המודעה ויצירת דף נחיתה מתאים, ניתן להגיע לנראות גדולה מאוד בחיפושים הרלוונטים. קמפיין Google Ads מאפשר גמישות מרובה והתאמת הקמפיין עד לאפקטיביות מקסימלית. במקביל, ותוך כדי עבודה, ניתן להשתמש בכלים שגוגל מעמיד לרשות המפרסמים כגון מיקוד דמוגרפי, בדיקת יעילות מילות החיפוש ועוד. עם זאת צריך לזכור שהתחרות במודעות גוגל הוא דינמי. כניסת מתחרים, שינויים בתמחור מילות החיפוש, יכולים ליצור שינויים קיצוניים בקמפיין.

מהו SEO?

למנוע החיפוש של גוגל יש אלגוריתם המורכב מאלפי משתנים הקובעים את מיקומו של אתר שלכם ברשימת החיפוש של גוגל. גוגל מפרסמת חלק מהפרמטרים הנכללים באלגוריתם כגון קישורים, וותק הדומיין, מבנה האתר ועוד. משתנים אחרים נשארים עלומים ואנשי מקצוע רבים עסוקים בפענוח האלגוריתם כדי לקדם את האתר שלהם בדפי החיפוש. קמפיין ממומן בגוגל בשיטת SEO, הוא קמפיין בטווח זמן ארוך יותר, ודורש מקצועיות רבה יותר. גוגל יודע "להעניש" בעלי אתרים העושים פעולות סרק לקידום האתר שלהם ולהשאיר אותם בעמודי החיפוש האחוריים. עם זאת, אחוז ההקלקות על לינק המופיע כתוצאת חיפוש, גבוה הרבה יותר מלינק ממומן. יתרון נוסף וחשוב מאוד הוא העובדה כי כל הקלקה על הלינק היא חינמית.
נשמע לכם מעניין? היכנסו לקישור לקבלת מידע נוסף באתר better שיענה לכם על השאלה איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

קרדיט: freepik

פורסם על ידי