מה חשוב לקחת בחשבון כשקונים במתנה עגילי יהלום צמודים זהב לבן?

מה חשוב לקחת בחשבון כשקונים במתנה עגילי יהלום צמודים זהב לבן?

המגמות המובילות בתעשיית התכשיטים משתנות כל הזמן, אבל עגילי יהלום צמודים זהב לבן הם תכשיטים שנשארים אופנתיים לנצח, ויכולים להיות מתנה מושלמת לכל אישה. בין אם אתם קונים מתנת יום הולדת, יום נישואין או מתנת סיום לימודים, אין מתנה טובה יותר מאשר זוג עגילים משובצי יהלומים מזהב לבן.

אבל עם כל כך הרבה סגנונות שונים של עגילי יהלום צמודים זהב לבן, איך תוכלו להחליט על הזוג המתאים? הנה כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון.

התאמת היהלום למבנה הפנים

השיקול הראשון בקניית עגילי יהלום צמודים זהב לבן יהיה מבנה הפנים של האישה שעומדת לקבל את המתנה המדהימה הזאת. האם יש לה פנים עגולות, בצורת לב, או מרובעות? אם יש לה פנים עגולות, ניתן להאריך ולהדגיש את עצמות הלחיים שלה עם עגילי זהב לבן משובצים ביהלומים בחיתוך נסיכה.

לפנים מרובעות, מלבניות או רחבות, סגנון מעוגל מעט של עגילי יהלום צמודים זהב לבן בחיתוך כרית תחמיא. עגילים עגולים משלימים פנים צרות יותר. הצוות המקצועי בחנות תכשיטים יסייע לכם להתאים את סוג העגילים למבנה הפנים של האישה שתקבל את המתנה הטובה ביותר בחייה.

המתכת ושיעור הקראט

יש לקחת בחשבון את התקציב במהלך רכישת עגילי יהלום צמודים זהב לבן שקונים במתנה. ככל שקראט הזהב גבוה יותר, התכשיטים יהיו יקרים יותר. אם התקציב שלכם נמוך, חפשו עגילי זהב לבן בשיעור 14K. המשמעות היא שהעגילים עשויים 58.3% זהב טהור, ולכן הם יהיו פחות יקרים מעגילי זהב 18K, שעשויים 75% זהב טהור.

וזה לא הכול. ככל שהעגילים מכילים יותר זהב במסגרת, הם יהיו רכים ופגיעים יותר, לכן זהב 14K יהיה עדיף ברוב המקרים. אבל תכולת הזהב הגבוהה יותר יוצרת גם גוון לבן עשיר יותר ומעניקה לעגילי הזהב יותר אופי עם זהב 18 קראט.

זהב 24K הוא זהב טהור, ואינו מומלץ לתכשיטים

זהב 10K מכיל פחות מחמישים אחוזים זהב טהור, כלומר, יש לו תוכן גבוה יותר של מתכות בסיס בסגסוגת, והוא עלול להחמיר אלרגיות למתכות, ולמרות היופי או המחיר של זהב בשיעור זה, הוא אינו מאפשר ייצור עגילי זהב באיכות טובה.

סוגי עיצובי עגילי יהלום צמודים זהב לבן

למסגרת עגילי יהלום צמודים זהב לבן יש השפעה עצומה על המראה שלהם. העיצוב הקלאסי והנפוץ ביותר הוא מסגרת שיש לה ארבעה שיני אחיזה, שמגנה כראוי על רוב צורות היהלום, במיוחד על יהלומים בחיתוך נסיכות עם הפינות החדות.

אבל קיימות אפשרויות אחרות, במיוחד לחיתוך העגול הרב תכליתי יותר. עגילי זהב עם שלושה שיני אחיזה מאפשרים חדירת יותר אור יהלום, מה שמאפשר מראה מבריק הרבה יותר. שלוש הגדרות שיני אחיזה מתאימים היטב גם ליהלומים בצורת אגס ולב. שלושה שיני אחיזה, לעומת זאת, מציעים פחות הגנה.

פורסם על ידי