מה חשוב לוודא כשבוחרים מאתר נזילות?

מה חשוב לוודא כשבוחרים מאתר נזילות?

כשיש נזילה בבית זה יכול להיות הדבר הכי מבאס עבורכם. פתאום אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה בה לא ניתן להשתמש בכיור המטבח, או האמבטיה, ונאלצים לנקות את המים בהצטברו בכל מקום. האמת היא שנזילה לעתים יכולה להיות גם בצנרת הפנימית בבית וזו יכולה להרוס את הקירות שצוברים רטיבות. לכן אם יש לכם חשש לנזילה בבית, אתם צריכים לקרוא למאתר נזילות במהירות האפשרית שיבוא וימצא מאיפה זה מגיע. אז מה בעצם חשוב לוודא כבחורים מאתר נזילות ועד כמה זה משמעותי לעשות את הווידוא הזה לפני הבחירה בו?

בעל מקצוע עם תעודה

שימו לב שאתם בוחרים בבעל מקצוע, מאתר נזילות, שיש לו תעודה מקצועית ומורשית לעסוק בכך. לא תרצו שיבוא לכם סתם איזה אינסטלטור שינחש מאיפה הנזילה מגיעה וייצור לכם יותר בעיה, שלא רק תעלה לכם יותר כסף, אלא גם תבזבז לכם את הזמן. קחו בחשבון שמאתר נזילות מורשה מתעסק כל מכשור מיוחד שנועד למצוא בדיוק מאיפה הנזילה שלכם מגיעה, ולכן אין מקום להתפשר על מישהו פחות ממקצועי בנושא הזה.

בררו באיזה ציוד הוא משתמש

למאתר נזילות מקצועי יש המון ציוד מיוחד שנועד לאתר את מקור הנזילה, אך מעל הכול המכשור הכי בסיסי שצריך להיות לו הוא מצלמה תרמית. המצלמה נועדה לקבוע את המיקום של הנזילה לצלם תמונות ובעצם ליצור לכם דו"ח ליקויים מפורט שתוכלו להיעזר בו אחר כך כדי לפתור את הבעיה. אם אתם לא בטוחים שמאתר הנזילות שלכם משתמש במצלמה תרמית, אל תתביישו ותשאלו אותו על כך, כל מאתר נזילות שמכבד את עצמו מחזיק אחת כזאת. שימו לב שרק בגלל שמאתר הנזילות מחזיק מצלמה תרמית, אין זה אומר שהוא מקצועי ומורשה לעסוק במקצוע.

תדברו מראש על מה נכלל במחיר

קחו בחשבון שרק בגלל שמאתר הנזילות הוא מורשה ומקצועי, אין זה אומר שהוא אדם ישר. יש כאלה שימהרו לחייב אתכם מעבר למה שצריך ולרוב זה בא לידי ביטוי בעלות של שירות בסיסי, ולאחר מכן הוספת תשלום בעבור שימוש במצלמה תרמית. כמובן שהדבר לא הגיוני כי מאתר הנזילות עובד באופן קבוע עם המצלמה התרמית ואין סיבה לחיוב נוסף בגלל שימוש בה. תוודאו עם מאתר הנזילות שמחיר השירות כולל שימוש כל המכשירים הנדרשים על מנת לאתר את הנזילה. בנוסף תבררו עם מאתר הנזילות עם המחיר כולל הפקת דו"ח ליקויים מפורט, כך תדעו שהוא לא יחייב אתכם בעלות נוספת בגין הפקת הדו"ח הזה. אם תרצו להתרשם ממה נכלל בתוך דו"ח הליקויים שהוא מפיק, תוכלו לדרוש ממנו לראות דו"ח לדוגמא שנעשה עבור לקוח אחר, כדי להבין מה הוא כולל בתוכו (תמונות מהמצלמה התרמית, הצעות לתיקון, תיאור הליקויים והמיקום שלכם ועוד).

פורסם על ידי