מה חשוב לדעת על קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה?

מה חשוב לדעת על קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה?

אחד המוצרים השמישים ביותר כיום הוא הרכב. הדברים אמורים לגבי רכבים ככלל ורכבים פרטיים בפרט: הנוחות, הזמן והאיכות הם דברים שגורמים לאנשים רבים במשפחות רבות מאוד לרכוש ולעשות שימוש על בסיס יום יומי ברכב.

עם זאת, מסיבות שונות נאלץ לפעמים גם הרכב לסיים את דרכו על הכביש: בשל תאונה, גיל או מסיבות אחרות. השארתו של רכב עומד, ללא כל שימוש בו, עלולה לייצר עלויות- ולכן, פתרון טוב ביותר הוא מכירת הרכב לפירוק. קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה ממקד את עבודתו ברכישת רכבים שירדו מהכביש מסיבות שונות, ושימוש בחלקים התקינים לצרכים השונים. על הסיבות להורדת רכב מהכביש, ההליך הנדרש ודברים נוספים, ידובר במאמר זה.

באלו מקרים ניתן למכור רכב לפירוק?

רכב יימכר לקונה רכבים לפירוק, לרוב, באחד מהתרחישים הבאים: במקרים שבהם מדובר ברכב ישן או תקול עד כדי כך שעלויות התיקון שלו תהיינה גבוהות מעלות האחזקה שלו, כך שלא ישתלם להמשיך להחזיק או לתקן אותו; במקרים בהן מדובר ברכב שרישיונו פג ולא ניתן לחידוש; ובמקרים שבהם בעקבות תאונה קשה הרכב נהרס לחלוטין ועקב כך ירד מהכביש.

רכב שעומד סתם כך ולא נעשה בו כל שימוש, עלול לגרור הוצאות גבוהות ולכן, פתרון למצב זה הוא מכירה לקונה רכבים לפירוק: קונה שמטרתו בקניית הרכב היא לפרקו ולהשתמש בחלקים הקיימים בו.

מיקום קונה הרכב

ככלל, כדאי לתת את הדעת על מיקומו של קונה הרכב ביחס למיקומו של הרכב. ככל ששירותי הגרירה, למשל, נכללים בחישוב מכירת הרכב, הרי שמרחק קצר עשוי להפחית את העלויות ולמקסם את רווחי הצדדים מהעסקה. כך, אם רכב ירד מהכביש בעיר פתח תקווה, כדאי למצוא קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה.

הליך מכירת רכב לשם פירוק

הליך מכירת רכב לשם פירוק כולל מספר שלבים.

ראשית, יש לבטל את רישיון הרכב, ככל שיש כזה. ביטול רישיון הרכב נעשה במשרד התחבורה, באמצעות ביטול רישום הרכב, ודורש הבאה של תעודות הזהות של הבעלים של הרכב וכן את רישיון הרכב, ככל שזה בתוקף, ומסמכים נוספים. במידה שהרכב לא היה רשום, יהיה לשלם את החלק היחסי של האגרה על הרישום מתחילת השנה ועד למועד הביטול; במידה שהרכב כן היה רשום, ניתן יהיה לקבל החזר על האגרה ששולמה עד לסוף אותה השנה.

הורדת הרכב מהכביש מותנית בכך שלא חל על הרכב עיקול, שעבוד או חוב מסוג כלשהו.

שנית,  יש לפנות לקונה רכבים לפירוק. תמחור הרכב ייעשה תוך התחשבות בסוג הרכב, בגילו, בכמות החלקים התקינים ובמצבם.

מרגע שרכב ירד מהכביש לא ניתן עוד לנהוג עליו ולכן ידרשו שירותי גרר. ישנן חברות המציעות את הגרירה על חשבונן; אך לא כולן ומומלץ לתת על כך את הדעת.

 

פורסם על ידי