מה חשוב לדעת לפני שבוחרים רכב עבודה?

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים רכב עבודה?

רכב עבודה הוא רכב בעל מבנה המתאים לביצוע עבודה זו או אחרת או רכב עליו מורכב בקביעות ציוד עבודה. רכב זה אינו מתאים להסעת נושאים ואינו מתאים להובלה של משא זה או אחר. אם גם אתם מעוניינים לקנות רכב עבודה, במאמר זה תמצאו את כל אותן נקודות חשובות שימחישו לכם מה חשוב לדעת טרם בחירת רכב עבודה. הבה נתחיל..

קבלת החלטה – האם הרכב ישמש אתכם רק לעבודה?

רכב עבודה מוגדר כרכב שאינו מתאים להסעת נוסעים, אך רבים מבעלי רכבי העבודה משתמשים מדי פעם ברכב גם למטרת הסעת בני משפחה. מסיבה זו חשוב מאוד להגדיר מראש מהו אותו רכב לו אתם זקוקים: כלומר, האם אתם מעוניינים ברכב פרטי לצרכי הסעת המשפחה ובנוסף ברכב עבודה בעל מבנה מתאים לביצוע עבודות אלו ואחרות או האם אתם מעוניינים ברכב אחד המשלב את שתי האפשרויות. נכון להיום יש רכבים, כמו למשל  Renault Kangoo שיכול לשמש אתכם הן לענייני עבודה והן כרכב משפחתי.

בחירת רכב עבודה – חשוב לדעת!

  • אחסון – חשוב לדעת מה שטח האחסון של הרכב וזאת על מנת שתוכלו להחליט האם הוא אכן יכול להכיל את כל הציוד בו אתם מתשמשים בעבודה. חשוב לדעת שהמסחרית מרווחת.
  • איכות נסיעה – תמיד חשוב לדעת שאיכות הנסיעה ברכב ברמה נאותה ונוחה.
  • יכולת העמסה – חשוב לדעת מה יכולת העמסה של הרכב המסחרי.
  • חסכונית – חשוב לוודא שמדובר על רכב חסכוני.
  • אבזור – יש לוודא שבמכונית יש את כל האבזור לו אתם זקוקים.

המסחרית המשלבת – גם לעבודה וגם למשפחה

Renault Kangoo הוא רכב מסחרי קטן אשר אידיאלי לעבודה בשטח עירוני, אם למטרת חלוקת סחורות קטנות ואם כטנדר המשמש טכנאים ואנשי שירות. נכון להיום יש אפשרות לבחור ברנו קנגו בדגם החדש של דיזל-אוטומט. כאן מדובר על רכב עבודה מתוחכם, בטיחותי, חזק ומאובזר. רכב עם כושר העמסה לא מבוטל. המושבים הקדמיים של הרכב נוחים עם אפשרות לכוונון לגובה. תנוחת נהיגה טובה. החלל הפנימי גדול. יש תאי אחסון גדולים בדלתות ובקונסולה המרכזית. מגירת הכפפות גדולה, יש מדף רוחבי ענק הצמוד לגג. ברכב זה יש מלא מקום לאחסון מסמכים, טלפון, תעודות משלוח, חשבוניות ועוד.

ניתן לפרק את שורת המושבים האחורית לחלוטין וליהנות ממקום אחסון גדול על גלגלים. כלומר, יש אפשרות להכניס אליו רהיט בגובה של יותר ממטר בעל אורך של 1.80 ובעל רוחב של 1.12 מטרים. אם אתם טכנאים תוכלו לבנות מחסן לחלפים שלכם וכל הציוד שלכם שיכלול מגירות, מדפים ועוד. לסיכום, ניתן להפוך את תא הנוסעים האחורי של הקנגו לתא המשרת אתכם לצרכי עבודה וההיפך. נכון להיום דגם הקנגו של רנו משמש טכנאים ואנשי שירות רבים כרכב עבודה. רכב בעל כושר העמסה של  510 ק"ג  וכושר גרירה של 1350 ק"ג.

כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להגיע להחלטה מתי תהיו מעוניינים לקנות את המסחרית של רנו. קנייה נעימה!!

פורסם על ידי