מה זה מומחה איתור נזילות?

מה זה מומחה איתור נזילות?

בכל תחום עיסוק תמיד תמצאו את המקצוען ביותר, אך מנגד גם אנשי מקצוע חובבים. בכדי לאתר את איש המקצוע הנכון עבורכם, קודם יהיה צורך לזהות את מקור הבעיה שלכם. האם יש נזילת מים בבית? האם האיטום כבר התיישן בגג המבנה? בין אם כך או כך, השורות הבאות עבורכם.

מי הוא מומחה איתור נזילות המים שלכם? מומחים לאיתור נזילות מים בבית מגיעים אליכם עם סט הכלים המקצועי, שבדרך כלל יכלול בתוכו גם מצלמות תרמיות מקצועיות. אבל רגע לפני שנסביר מה הן המצלמות הללו, אנחנו רוצים לרגע להתעכב על איש המקצוע עצמו שמשמיש אותן. בואו נכיר את איש איתור נזילות המים, זה שיוביל אתכם להנות מחורף חמים, נעים ויבש.

מה הקשר בין ריחות לא נעימים לרטיבות מתחת לריצוף?

כשמעוניינים להנות מבית יבש וכזה שמריח טוב, מזמינים מומחה לאיתור נזילות של מים. חשוב כבר עכשיו להבין, רטיבות בבית יכולה לגרום לריחות מאוד לא נעימים. ומעבר לכך שאת תתחילו לחוש בריחות אלו של עובש או טחב, מדובר גם בבריאות שלכם.

נבגים של עובש אמנם נמצאים כל הזמן ובכל מקום באוויר, אבל אתם לא מעוניינים לחיות איתם כבדרך קבע. למעשה, אתם מעוניינים לצמצם את המחיה שלכם בצמוד לעובד עד כמה שניתן. כשיש רטיבות מתחת למרצפות או רטיבות בקירות הבית, יש פוטנציאל לצמיחה של עובש. וזה משהו שאתם מעוניינים להימנע ממנו. במקרים אלו, איש המקצוע שלכם יהיה מומחה לאיתור ובדיקה של נזילות מים בבית.

מומחה לאיתור נזילות מים – באיזה ציוד עתיד להשתמש?

המומחה שלכם לאיתור ובדיקת נזילות ישתמש בדרך כלל במצלמות משוכללות. במקרים אלו, המצלמות האלו יהיו מצלמות תרמיות. מצלמה תרמית עובדת בשיטה של אינפרה אדום. דבר זה מאפשר לה בעצם לזהות על גבי הצג שלה כתמים שמהווים מקור בעיה.

ברגע שהמצלמה התרמית מציגה את הכתמים הכהים על גבי הצג שלה, יהיה אפשרי לדעת היכן יש לבצע ייבוש. לידיעתכם, בימינו ניתן לבצע ייבוש תת רצפתי כמעט לכל סוגי המרצפות. אם למשל בביתכם יש מרצפות גרניט ופורצלן, יהיה מומלץ להשתמש בשיטות ייעודיות עבור ייבוש תת רצפתי.

האם כדאי לי לבצע ייבוש תת רצפתי?

מאחר שישנן מרצפות רגישות ועדינות יותר ממרצפות סטנדרטיות, מומחה לייבוש תת רצפתי יצטרך לדעת באילו חומרים וכלים עליו להשתמש. בכל מקרה שבו מבשרים לכם כי ישנו צורך לפרק ריצוף כדי לייבש תחתיו רטיבות, תעצרו הכול. אל תסתמכו על אותו איש מקצוע אשר ממליץ לכם על פירוק מרצפות למטרת ייבוש תת רצפתי.

ועוד טיפ נוסף, אנחנו ממליצים תמיד לערוך השוואת הצעות מחיר בין נותני השירותים השונים. בין אם צריך ייבוש תת רצפתי, איטום מבנים או איתור נזילות מים, תשוו הצעות מחיר. כל תוכלו להיות בטוחים שאתם פועלים כמו הצרכנים החכמים שאתם.

פורסם על ידי