מה החשיבות של מרכזיה לעסק

מה החשיבות של מרכזיה לעסק

כשרוצים להקים עסק מאפס יש המון מרכיבים שעלינו להביא בחשבון. החל בבנייה של תוכנית עסקית ועד בנייה בפועל של העסק, אבל לא הרבה מביאים בחשבון את האלמנטים הטכניים כמו מרכזיה לעסק. במאמר הזה אנחנו רוצים לשפוך אור על הצדדים שלא רבים מדברים עליהם בהקשר של הקמת עסק, פתרונות התקשורת ואיך הן משפרות את סיכויי ההישרדות של עסקים חדשים.

מרכזיה לעסק מסייעת לשמור על קשר איכותי עם הלקוחות

כל עסק, אבל בעיקר עסקים חדשים, צריך לשמור על קשר עם הלקוחות שלו. הלקוחות הם הנכס החשוב ביותר שיש לעסק, בלעדיהם אין לשום עסק זכות קיום ולכן אנחנו צריכים להקשיב ללקוחות שלנו וללמוד מהם על הבעיות והדרישות שיש להם. אבל לא רק שחשוב להכניס את משוב הלקוחות אל המערך האסטרטגי של העסק, אנחנו גם צריכים לעשות את כל אשר ביכולתנו כדי להנגיש את העסק לשיחות עם לקוחות וכדי לעשות זאת אין מנוס משימוש במרכזיה לעסק.

מרכזיה לעסק היא חלק ממגוון של פתרונות תקשורת לעסקים אשר מטרתם היא הנגשה של העסק ושיפור חווית התקשורת של הלקוח עם העסק. אם העסק שלכם מבוסס על מוקד מכירות, אז אתם בוודאי כבר מודעים לחשיבות של מרכזיה לעסק שתוכל לעמוד בעומס, אבל לא רק עסקי המכירות נדרשים למרכזיה בעסק אלא כל סוג של עסק באשר הוא. מרכזיה לעסק מטפלת גם בכל ההיבטים הקשורים לתקשורת בין ארגונית ולכן החשיבות שלה גדולה עוד יותר.

סוגי פתרונות תקשורת לעסקים

  • מערכות Call Centre הפכו בשנים האחרונות לסטנדרט של עולם העסקים. מדובר על מרכזיה לעסק אשר מעניקה אפשרויות ניתוב בלתי נגמרות לצד מערכות בקרה לניהול איכותי יותר של מערך שירות הלקוחות. בהתאם לבחירת המרכזיה לעסק ישנן עוד המון אפשרויות שאפשר להוסיף על המערכת הבסיסית, כמו למשל הקלטה של שיחות, האזנה לשיחות בזמן אמת ותדרוך העובד בלי שהלקוח ישמע ועוד המון דברים מפתיעים שישפרו את העסק שלכם.
  • מערכות IVR הן עוד פתרון ייעודי לעסקים, אך כזה שנחשב למתקדם ביותר בשוק. מערכות IVR הם למעשה מערכות מבוססות תפריטי ניווט קוליים אשר לא דורשים מהעובדים והלקוחות לבצע פעולות מסובכות, ועדיין מאפשרת להם להגיע לכל שלוחה בקלות ובנוחות.
  • מרכזיה בענן היא עוד אפשרות משוכללת שיש לעסקים בתחום התקשורת. ניתן לשדרג למרכזיה בענן באמצעות יצירת קשר עם חברת IP Tech המתמחה במתן פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים. למעשה מדובר על מערכות זהות למערכות ה – Call Centre אך במקום שיציבו אותן בחדר שרתים ייעודי במשרד, המערכת יושבת על הענן ובכך מאפשרת גישה מכל מקום ואבטחה חסרת תקדים.

שיקולים בבחירת מרכזיה לעסק

  • בכל בחירה של מרכזיה לעסק חשוב מאוד לא רק לבחון את מצבו של העסק בימים אלו, חשוב יותר לבחון את העתיד של העסק ולנסות לבחור מערכת שלא תגביל את הזדמנויות הצמיחה של העסק.
  • לא כל החברות שמספקות שירותי מרכזיות לעסקים מעניקות תמיכה טכנית מלאה. חשוב מאוד לבדוק שהחברה שאתם מתכננים לעבוד איתה מעניקה תמיכה מלאה 24/7 כדי שלא משנה מתי תתקלו בבעיה, היא לא תגביל את היכולת של העסק שלכם לתפקד.
  • רוחב הפס של המערכת חשוב גם הוא, במיוחד במרכזיות ענן. כל פתרונות התקשורת המתקדמים לעסקים מתבססים על רשת האינטרנט ולכן חשוב כי האספקטים הטכניים של התשתית הקיימת במשרד תוכל לעמוד בצרכי המערכת ולא תגביל את השימוש בה.
  • כמובן שאי אפשר לדבר על שיקולים של העסק בלי לדבר על ההיבט הכלכלי. אז חשוב להבין כי יש מגוון רחב ומנעד עשיר של מחירים שמשתנים בהתאם לתכונות המערכת הרצויה. אבל, חשוב גם לזכור כי מדובר על השקעה בעסק שאמורה להחזיר את עצמה בדמות לקוחות מרוצים ויחסי המרה איכותיים יותר של לידים.
פורסם על ידי