מה אתם עושים לא בסדר כשאתם מזמינים משלוחי פיצה בתל אביב?

מה אתם עושים לא בסדר כשאתם מזמינים משלוחי פיצה בתל אביב?

יש דבר אחד שכמעט כולם יכולים להסכים עליו כשזה מגיע להזמנת משלוחי פיצה בתל אביב. תמיד צריך להתפשר על משהו, למשל על חום הפיצה, או הידבקות הבצק, הרוטב והגבינה לקרטון, או כל טרגדיה אחרת שפוגעת בטעם הטוב של הפיצה שלכם.

אבל שם המשחק הוא איכות ונוחות, ויש לפחות דבר אחד שאתם יכולים לעשות על מנת להפוך את הפיצה שמגיעה אליכם לטעימה יותר.

הזמנת משלוחי פיצה בתל אביב עם אפשרות חיתוך אישי

אם אתם תוהים למה חיתוך אישי של הפיצה תשנה את הטעם שלה, בואו נדבר על זה רגע.

אתם יכולים לחתוך את הפיצה טוב יותר

פיצריות בתל אביב חותכות את הפיצות בגדלים סטנדרטיים ובמהירות, ולמרות שהם חותכים את הפיצה היטב רוב הזמן, החיתוכים המהירים של בעלי המסעדות אף פעם לא ממש מחלקים טוב את כל הפיצה, וכשאתם לוקחים משולש, החלק התחתון נקרע, התוספות מחליקות, ובסופו של דבר אתם נשארים עם בצק רטוב מכוסה רוטב.

כשאתם חותכים בעצמכם את הפיצה, אתם נמנעים מכל זה, ויש לכם גם אפשרויות לחתוך את הפיצה שלכם לריבועים או למשולשים מסורתיים. בגישה הזאת, הנתחים שתאכלו יכולים להיות גדולים או קטנים כרצונכם.

תחשבו על זה רגע. הפיצה נרטבת במהלך המשלוח

חיתוך הפיצה לפרוסות יוצר אינספור פתחים קטנים שמאפשרים לאדים לברוח מתחת למעטפת הגבינה, וכל המגש מצטנן מהר יותר.

באופן בלתי נמנע, כל האדים האלה מתאספים בתוך קופסת משלוחי פיצה בתל אביב, ויוצרים עיבוי שתורם גם הוא לפיצה רטובה ורכה במקום פיצה מבצק קריספי עם תוספות שנשארות טריות.

הבצק הפריך יודה לכם

חיתוך פיצה מראש גורם גם לכל השומנים ורוטב העגבניות הטעים לחלחל בין הפרוסות וליצור שלוליות רוטב. הרוטב נושר גם לקרטון וגם לבצק, מה שמאפשר לגבינה מטפטפת חמה ליפול דרך הסדקים הזעירים ולגרום למשולשי הפיצה להידבק לקרטון.

אז בפעם הבאה שתזמינו משלוחי פיצה בתל אביב, הקפידו לבקש שהיא לא תחתך מראש, והבצק הפריך יודה לכם.

רוצים פיצה עוד יותר טובה?

כשאתם מזמינים משלוחי פיצה בתל אביב, הכניסו אותה לתנור חם מאוד לחמש דקות, אתם תופתעו לגלות את הטעם המדהים של הפיצה שלכם. השלב החשוב ביותר הוא חימום מראש של התנור. הגדירו אותו ל-250 מעלות והניחו תבנית עם נייר אפייה על המדף התחתון.

חממו את התנור במשך רבע שעה לפחות על מנת להגיע לטמפרטורה המתאימה, וזה עובד טוב במיוחד עם פיצה שמגיעה במשלוח. אם תגדירו את טמפרטורת התנור בסביבות הזמן שאתם מזמינים את הפיצה, הוא צריך להיות חם מאוד כשהפיצה מגיעה.

עם הגעת הפיצה, הוציאו אותה מהאריזה, הניחו אותה על נייר האפייה, והשאירו אותה בתנור למשך חמש דקות וזהו. קצת מאמץ נוסף יעניק לכם פיצה חמה יותר עם בצק פריך והרבה יותר טוב.

פורסם על ידי