מהן הסדרות לילדים בקיץ הקרוב?

מהן הסדרות לילדים בקיץ הקרוב?

חופשת הקיץ כבר מעבר לפינה וגם בתעשיית הטלוויזיה מתכוננים עם רשימה ארוכה של סדרות מומלצות. רוצים לעודד את הילדים לראות סדרה חינוכית? הנה כמה שמות שאתם חייבים להכיר.

ילדים אוהבים לצפות בטלוויזיה כי היא מאפשרת להם להירגע ולצאת להרפתקאות בלי לקום מהכורסא. עם זאת, הרבה הורים חוששים מהמסך הקטן ומהתכנים שמשודרים בו. כך נוצר פער בין ההורים והילדים ובדיוק אליו נכנסים תכנים חינוכיים חדשים שלא היו קיימים בעבר. בין היתר, מטרת התכנים האלו היא שההורים יהיו רגועים גם כאשר הילדים צופים בטלוויזיה ושכל המשפחה תיהנה מסדרה טובה ומעשירה.

רגע לפני חופשת הקיץ, הנה למשל כמה סדרות מומלצות ועונות חדשות שכדאי לעודד את הילדים לראות בטלוויזיה:

  1. ילדי בית העץ

סדרת הטלוויזיה הישראלית "ילדי בית העץ" כבר הספיקה לזכות בפרס האקדמיה לתסריט הטוב ביותר לסדרת ילדים ונוער וגם לפרס הבימוי הטוב ביותר לסדרת ילדים. אם פספסתם אותה, הקיץ הקרוב ייתן לכם הזדמנות להשלים.

בין היתר, זו סדרה שמבוססת על מיזם מוזיקלי שנושא את אותו שם וילדים בכל הגילאים מתחברים אליה מהר מאוד. אם אתם רוצים שהילדים יפתחו כישרון מוזיקלי מגיל צעיר, זו בדיוק התכנית שכדאי לנגן להם ברקע.

  1. דרורמי והחבובונים

הסדרה "דרורמי והחבובונים" מיועדת לילדים קטנים יותר אך את הערך החינוכי שלה קשה לפספס. ראשית, גם כאן מדובר על סדרה מוזיקלית אבל על עלילה שמתקיימת בעולם דמיוני. שנית, הפרקים מספרים על אמן שכותב שירים ומתאמן לקראת הופעה – אבל גם פוגש חברים חבובונים שמגיעים אליו כדי להתייעץ, לשיר וליצור. בין לבין, הילדים נמשכים אל הצלילים והלחנים וגם לומדים על סוגים שונים של כלי נגינה ויצירות.

  1. חנות הספרים של שין

הורים רבים שואלים את עצמם איך אפשר לעודד ילדים לקרוא ספרים. הפתרון יכול להיות שילוב שלהם על גבי המסך הקטן, כמו שעושה היטב התכנית "חנות הספרים של שין" והיוצרים שעומדים מאחוריה.

חנות הספרים של שין מעירה לחיים את כל הסיפורים הקלאסיים ומכניסה לתוכם גם את הילדים. כמו כן, הסדרה מעוררת את הדמיון אצל ילדים בגילאים שונים ובזכותה ההורים יכולים לישון בשקט בלילה.

  1. ד"ר מולקולה

הסדרה "ד"ר מולקולה" כבר נוגעת בתכנים אחרים לגמרי בהשוואה לכל שאר התכניות ברשימה. זו סדרה חדשה שבה נערכים על המסך ניסויים, פיצוצים והדמיות והיא מראה מה קורה בתוך מחסן שבו אין גבול ליצירתיות.

ניסויים מטורפים על נושאים שהילדים מכירים הופכת את ד"ר מולקולה לתכנית שאסור לוותר עליה. אם ההורים רוצים, הם יכולים להצטרף ולהסביר לילדים מה קורה מאחורי הקלעים. אפשרות אחרת היא כמובן לקחת את התכנים של הסדרה לעולם האמיתי, לערוך ניסויים בבית בתנאים מבוקרים ולהעשיר את עולמם של הילדים באופן מיידי.

פורסם על ידי