מהם הסימנים לבגידה מצד בן הזוג?

מהם הסימנים לבגידה מצד בן הזוג?

בני זוג מקיימים מערכת יחסים המבוססת על אמון, אהבה, הערכה הדדית, מחויבות וכדומה. כאשר בן זוג אחד מרגיש שהקשר מתחיל לעלות על פסים לא נכונים הוא מנסה לברר  את הסיבות לכך. אחת האפשרויות היא כאשר עולה החשד שהשני מנהל מערכת יחסים עם אחר. היא יכולה להיות ארוכה, יחסית, ולאחר זמן החשד מתחיל לקנן. סימנים מחשידים הם היעדרות מהבית לעיתים קרובות מדי, כאשר הטלפון כבר איננו מונח סתם במקומו הקבוע כבעבר, ריחות זרים, סימנים על בגדים, בן הזוג מחדש מלתחה בניגוד להרגלו, דיבור מבולבל כאשר הוא נשאל לסדר יומו, ובאופן כללי, שינוי בולט בהרגלים היומיומיים.

מעקב של חוקר פרטי

 חוקר פרטי בגידות מתמחה בהבאת מידע חסוי אשר בן הזוג רוצה להסתיר. יש קושי לאתר מידע כזה, ולכן, עבודתו מורכבת מאוד. כאשר מדובר על חקירות אישיות הדרך היעילה ביותר היא באמצעות ביצוע תצפיות או, כמובן, מעקב אחר האובייקט החשוד. קיימות שיטות עיקוב שונות שמותאמות לצרכים, למצב, למיקום ולחוקים קיימים בתחום. יש צורך לתכנן היטב כל מעקב ולעשות שימוש בשלל אמצעים. מדובר על משקפות, מצלמות עם עדשות מיוחדות המותאמות לצילום מרחוק, ציוד הקלטות מודרני, וכמובן, בגדי הסוואה, תחפושות, זקנים ושפמים מלאכותיים ועוד כהנה וכהנה.

השגת מידע באמצעים חוקיים

קיימים מעקבים רגליים ואחרים רכובים. יש צורך לשמור על חשאיות על מנת שהאובייקט לא יחשוד ויתנהג בחופשיות. לכן, במעקבים מורכבים יש, לעיתים, מספר משתתפים שמתחלפים ביניהם. מעקבים אלו הם ארוכים ומורכבים, ולכן, עלותם יקרה יותר. יש צורך להביא ממצאים מבלי לעבור על החוק. אחד החוקים המזוהים ביותר הוא חוק המדבר על כיבוד כבוד האדם וחירותו. הוא מקשה מאוד על עבודת החוקר שאינו יכול, למשל, לצלם אדם בתוך בית פרטי או בתוך צימר. ניתן לצלם את האובייקט כאשר הוא נכנס עם בן/בת זוג בשעה מסוימת ויוצא בשעה אחרת. אלו הם נסיבות ראייתיות. כמו כן, אסור להטריד אובייקט, לאיים עליו, לפגוע בפרטיותו ולהפריע לו במהלך חייו השוטפים.

מידע לצרכים שונים

ניתן להזמין שירות אצל "עוז סער חקירות" בעל המוניטין בתחום. בכל מקרה, עם הזמנת השירות יש צורך לספק מידע בסיסי המסייע לו לבנות את המעקב. ובין היתר, פרטים על סדר היום של בן הזוג, מקום עבודתו, מקומות בהם הוא אוהב לשהות וכדומה. במהלך נישואין או מערכת יחסים ארוכה בין בני זוג, צוברים שניהם נכסים משותפים. גם אם רכש אחד מבני הזוג נכס על שמו הרי שבגלל קשר הנישואין או החיים המשותפים הוא שייך גם לבן הזוג. בן זוג אשר חושד כי שותפו לנישואין מסתיר מידע על רכוש וחשבונות בנקים ועוד יכול לבקש לברר גם על כך. כאן יש שיטות אחרות לבירור, ובין היתר, עיון במאגרי מידע. ובאינטרנט ועוד.

דו"ח מסכם

עוז סער חקירות יספק דו"ח מסכם על החקירה ובמסגרתה יגיש גם דו"ח מעקב שמגובה בצילומים ובהקלטות אם קיימות. חומר כזה יכול לספק הוכחות מרשיעות על האובייקטים, חומרים אלו יכולים להיות מוצגים בכל משא ומתן ואפילו להיות מוצגים על ידו בבתי משפט או בבתי דין לענייני משפחה. צריך לסייג ולומר כי רק תמונות וחומרי הקלטה שהושגו בדרך חוקית יהיו קבילים בבתי משפט. מומלץ לכל לקוח לקבל שירותי חוקר פרטי בעל ידע וניסיון בתחום. ההשקעה בקבלת מידע משתלמת, בסופו של דבר, ועשויה לחסך כסף רב וזמן ניכר. גם מידע שמנקה את החשוד הינו מידע חשוב.

צילום: pixabay

פורסם על ידי