מדרסים לחיילים בהתאמה אישית

מדרסים לחיילים בהתאמה אישית

שירות צבאי ומדרסים לכפות הרגליים הם שני תחומים הנושקים אחד לשני. כחייל או חיילת, פעולות כמו עמידה במשך שעות, צעידה ארוכה או ריצה וכדומה מוכרות לכם, ובעיקר, לכפות הרגליים שלכם שאינן זוכות לנעליים תומכות או מרווחות. פעולות אלה המהוות דוגמית לפעולות אותן נדרש חייל לבצע במהלך שירותו הצבאי, מובילות פעמים רבות לכאבים חזקים מאוד בכפות הרגליים או לפלטפוס ומעיבות על רמת התפקוד.

אז מה עושים? מדרסים!

מדרסים לחיילים

מדרסים קיימים לרוב, אך מדרסים לחיילים הם כבר סיפור אחר. מדרסים לחיילים, כשמם כן הם, הינם מדרסים המותאמים מראשיתם לצרכים השונים של חייל במהלך שירותו הצבאי. אחד הצרכים הבולטים ביותר עבור כל חייל או חיילת במסגרת השירות הוא הפחתת הכאב בכפות הרגליים שנגרם עקב השימוש בנעלי הצבא היוצרים לחץ על כפות הרגליים ומובילות לכאבים. הפחתה זו הנעשית באמצעות מדרסים מפחיתה את העומס על כפות רגליו של החייל, תומכת בכף הרגל וממילא מצמצמת את תחושות הכאב השונות. בכדי להתאים את המדרסים לכל חייל באשר הוא, בדרך כלל יש צורך לעבור בדיקה ממוחשבת המאפשרת התאמה אישית מקסימלית ומדויקת לכל חייל וחיילת.

 

מדרסים לחיילים – יתרונות

  • המדרסים מותאמים אישית לכל חייל וחייל, בצורה מדויקת לאור הבדיקה הממוחשבת אותה נדרש החייל לעבור בכדי לאפשר התאמה מקסימלית לכפות הרגליים שלו ולצורכיהן.
  • המדרסים מאפשרים חלוקה מיטבית של העומס המופעל על כפות הרגליים
  • המדרסים מאפשרים לחייל להמשיך להשתמש בנעלי הצבא, אך יחד עם זאת מעניקים לכפות הרגליים שלו תמיכה מלאה ומקיפה הנחוצה כל כך בפרט בעת ביצוע פעולות שונות כמו עמידה ממושכת, ריצה, צעידה לאורך שעות מרובות ועוד.
  • למדרסים התאמה אישית לחיילים אף אפקט ביטחוני, שכן להם יכולת בלימת זעזועים.
  • המדרסים מפחיתים במידה ניכרת את הכאבים וממילא משפרים את איכות, מהירות וחווית הביצוע של פעולות או תפקידים שונים.

 

הבריאות מתחילה בכפות הרגליים

הזנחה, העדר השקעה או שימת לב לכפות הרגליים שלנו, ובפרט במהלך השירות הצבאי בו הן נשחקות עד מאוד, עלולה להוביל לא רק למצבי כאב, אלא אף לפגיעה של ממש בתפקוד המיטיבי שלנו. כפות הרגליים הן הבסיס עליהן מושתת כל גופנו, וכאשר הן אינן במיטבן במהלך השירות הצבאי, אתם עלולים למצוא את עצמיכם בקשיי תפקוד משמעותיים, כלומר, פעולות כמו ריצה, הליכה או קפיצה כבר לא יהיו מובנות מאליהן. לאור זאת, שימת לב מספקת ושימוש במדרסים נאותים, תאפשר לכם לעבור את התקופה בבריאות ואף בהנאה מהעשייה. אם הגעתם עד כה, כנראה שהנכם רוצים לדעת עוד, לחצו למידע נוסף.

פורסם על ידי