מדריך מקיף לעוגות שוקולד מותאמות אישית

מדריך מקיף לעוגות שוקולד מותאמות אישית

ההיסטוריה של עוגת שוקולד ולמה הן כל כך פופולריות היום

ההיסטוריה של עוגת השוקולד קיימת כבר הרבה זמן. בתחילת המאה ה-19, שף בפריז יצר את עוגת השוקולד הראשונה. זה הפך פופולרי כי זה היה עשיר ודקדנטי. הפופולריות של עוגות שוקולד גדלה עם הזמן, ככל שאנשים התעניינו יותר בקינוחים שהם גם מתוקים וגם מפנקים. ישנם סוגים רבים ושונים של עוגות לבחירה כיום, כולל קטיפה אדומה, עוגת גזר ועוגת שיש. . עוגת שוקולד היא קינוח מתוק, לרוב מורכב משכבה של ציפוי שוקולד ושכבה נוספת של עוגה מלמעלה. העוגה מכילה לרוב מגוון מרכיבים כמו סוכר, קמח, אבקת קקאו, ביצים ושמן צמחי. נהוג לחשוב שעוגת השוקולד הראשונה נוצרה בצרפת של המאה ה-18 על ידי השף פרנסואה פייר לה וארן.

איך לבחור את סגנון העוגה שלך

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא האירוע. האם זה יום הולדת, יום נישואין, או סתם חגיגה? מה מייצגת העוגה? האם זה יום הולדת לילד או יום נישואין לזוג מבוגרים?

לאחר מכן, אתה צריך לחשוב על סוג העוגה. ישנם סוגים רבים של עוגות ולכל אחת יש טעמים וסגנונות שונים. אתה רוצה עגול או מרובע? רוצים שוקולד או ציפוי וניל? האם אתה רוצה את העוגה שלך מקושטת בפרחים או שאתה מעדיף אותה פשוטה?

לבסוף, חשבו על גודל העוגה שלכם. חשוב לדעת כמה אנשים יהיו שם כדי שתוכלו לקנות מספיק כדי שכולם יהיו כאלה.

 

הסוגים השונים של טכניקות קישוט עוגות

ישנם סוגים רבים ושונים של טכניקות קישוט העוגה שבהן אתה יכול להשתמש כדי לקשט את העוגה שלך. הנפוצים שבהם הם קרם חמאה, פונדנט ומשחת מסטיק.

משחת מסטיק היא סוג של ציפוי שמתייבש חזק. הוא לא מתוק כמו קרם חמאה, אבל יש לו מראה עדין ומציאותי יותר.

פונדנט הוא סוג הציפוי הפופולרי ביותר מכיוון שקל לעבוד איתו ומגיע במגוון צבעים וטעמים. זה גם מתייבש חזק מה שאומר שניתן להשתמש בו כמעט לכל סוג של קישוט עוגה כמו פרחים, עלים או אפילו גבישי סוכר!

קרם חמאה הוא הבחירה הפופולרית ביותר לעוגות חתונה מכיוון שהוא טעים יותר מפונדנט ואינו מתייבש כל כך מהר. תרגישו טעם המושלם הזה – תוכלו להזמין עוגות מושלמות אצל ספיר גמליאל

באתר

https://sapirgamliel.com/

צילום: ספיר גמליאל

 

 

פורסם על ידי