מדפי מתכת לכל חדר בבית שלכם

מדפי מתכת לכל חדר בבית שלכם

מה הדבר הראשון שעולה לך בראש כשאתה שומע את המילים "מדפים"? כנראה שזה מחסן במוסך. אבל אנחנו כאן כדי לשנות את דעתכם ולהראות לכם שניתן לראותם גם כאופנתיים, מודרניים, שימושיים, מלאי מטרה וסגנון. מדפים ממתכת כיום אינם קשורים רק למחסנים או לתעשיות. הם הפכו לרהיט מן המניין במשרדים ואפילו בדירות. אחרי הכל, מגוון מדפים מאפשר לכם לבחור את הצבע, הגודל, הצורה שאתם צריכים שיתאימו לצרכים שלכם. כשאתם בוחרים מדף לבית או למשרד, עליכם לשקול מה אתם מתכננים לאחסן עליו ומה צריכה להיות כושר הנשיאה שלו, ורק אז בחר דגם או צבע.

הדגמים המומלצים של מדפי מתכת עבור השימושים השונים

הדגמים הפופולריים ביותר הם יחידות מדפים. אין להם קירות ודלתות, הם יוצרים אפקט של חוסר משקל, מתאימים לעיצובי פנים מודרניים המכילים חפצים בגדלים שונים, ובקלות יכולים לשמש בעצמם בתור אקססוריז. יחידות אלו יכולות להיות עשויות מהחומרים הבאים: עץ, סיבית, פלסטיק, מתכת. אבל הפופולריים ביותר הם דגמים משולבים המורכבים מכמה סוגים של חומרים, למשל, מתכת עם מדפי עץ או מתכת עם מדפי זכוכית. הפונקציונליים ביותר הם מדפי עץ או  מדפי מתכת שיכולים לעמוד בעומס גדול יותר מפלסטיק או זכוכית בין 50 ל-400 ק"ג למדף. היעד של המדפים והעומס על המדפים הם בעלי חשיבות מהותית לבחירת מדף טוב או משתלם, אלא כזה שיחזיק מעמד לאורך זמן ויענה בדיוק על הצרכים שלכם. אם אתם מתכננים לאחסן על המדף ספרים או ניירות, חפצי שימור או כלי בית, עליו להיות יציב ולעמוד בעומסים של 50 ק"ג לפחות.

היתרונות העיקריים של מדפי מתכת

להתקנתם של מדפי מתכת בבית או במשרד יכולים להיות יתרונות רבים, כמו:

  • התקנה ופירוק קלים, שאפילו מי שאינו מומחה יכול להתמודד, אינו דורש כלים מיוחדים;
  • עמידות בפעולה;
  • היחס האופטימלי בין מחיר ואיכות;
  • מראה אסתטי
  • ניידות
  • היגיינה וקלות טיפול
  • חיי שירות ארוכים
  • עמידות בפני קורוזיה בתנאים של לחות גבוהה, טמפרטורה קיצונית;

מדפים רחבים מספקים שפע של מקום אחסון. המערכות יציבות, הן יכולות להיות ממוקמות לא רק ליד הקיר, אלא גם במרכז החדר. מדפים אלו נגישים משני הצדדים. המסגרת עשויה מפרופיל מתכת מחורר, כך שניתן לשנות את מיקום המפלסים של המדפים. יציבות המבנה מסופקת על ידי פלטה אלכסונית. לדגמים אוניברסליים יכולת נשיאה מוגברת וניתן להשתמש בהם לאחסון חלקי חילוף, קופסאות כבדות ופריטים בינוניים אחרים. מוצרים מבוקשים במגזר המסחרי, הם משמשים לאבזור משרדים, מחסנים, מרתפים תחומי יישום למדפים לבית.

לבסוף, ניתן לומר כי מדפי מתכת במשרד ובדירה הוא חלק הכרחי של עיצוב פנים פונקציונלי. זה יכול להפוך למבטא ייחודי בפנים של דירה או משרד בשל הצבע והמרקם שלו, ובהתחשב במחיר הנמוך והפונקציונליות, הם מקבלים עליונות איכותית על פני סוגים אחרים של רהיטים. מדפים ממתכת לבית הם עיצוב פשוט ורב-תכליתי המספק מקום אחסון לדברים וחפצי בית שונים. הם משמשים בתפאורה של חדרי מגורים, שירות ועזר, משרדים, קומות מסחר, ארכיונים ועוד מגוון רחב של דגמים. עם מגוון גדול של מדפי מתכת שונים שתוכלו למצוא בחנות של מג'יק מומנטס, אתם תמצאו את המדפים שיתאימו לכל חדר בבית.

 

קרדיט תמונה: magic-moments.co.il

 

פורסם על ידי