מדוע פרסום בפייסבוק עדיף על פני פרסום אופליין?

מדוע פרסום בפייסבוק עדיף על פני פרסום אופליין?

אם אתם מנהלים עסק אתם בוודאי יודעים כי אחד הדברים החשובים ביותר זה הקצאת משאבים. עליכם לדעת כמה אתם מקצים לכל מחלקה עסק, למשל כמה לתפעול, כמה לספקים וכמה לעובדים. אך אנו חייבים לציין כי ההקצאה החשובה ביותר היא לנושא הפרסום מכיוון שפרסום מביא לקוחות חדשים. על רקע זה אנו חייבים לציין כי כיום אפשר לבצע פרסום בפייסבוק בתקציב הרבה יותר חשוב מבעבר.

לעומת זה תקצוב באופליין כמו פרסום בטלוויזיה, ברדיו או בעיתונות עולה המון כסף לעומת פרסומות בפייסבוק אשר מאפשרות לנו לפרסם בתקציב הרבה יותר נמוך. לא רק זאת אלא שפרסום בפייסבוק מאפשר לנו לטרגט את קהל היעד שלנו בצורה הרבה יותר טובה וכך להגיע במדויק לקהל היעד שלנו וזה דבר נפלא לכל הדעות.

מה היתרונות של פרסום באינטרנט?

אז מדוע בעצם כל כך כדאי לנו לבצע פרסום בפייסבוק? אם כן כבר ציינו כי הפרסום בפייסבוק מאפשר לנו לבצע פרסום בתקציב נמוך ולמצוא את קהל היעד של העסק שלנו בצורה הרבה יותר פשוטה.

אך יש עוד יתרון גדול לפרסום בפייסבוק וזו העובדה כי הוא מאפשר לנו לדעת בדיוק מה מצב הפרסום שלנו. אנו יכולים למשל לדעת כמה אנשים ראו את הפרסום שלנו, כמה לחצו עליו, כמה קנו מוצרים בעקבות הפרסום וכך אנו נדע בדיוק האם הפרסום שלנו אפקטיבי או לא. לכן אנו יכולים לדעת האם ההשקעה שלנו במסע הפרסום היא אפקטיבית או לא והאם כדאי לנו להגדיל או להקטין אותה.

מדוע כדאי לי לבצע פרסום בפייסבוק רק עם חברה ישראלית?

עליכם לדעת כי פרסום בפייסבוק כדאי לעשות עם חברה המומחית לכך ולא סתם חברה אלא חברה ישראלית. עליכם להבין כי הפרסום בפייסבוק מחייב היכרות עם השוק הישראלי ולא פחות חשוב עם השפה הישראלית.

חברה מחו"ל לא מכירה את המנטליות המיוחדת של הישראלים ולא מכירה את השפה העברית וזה אומר כי היא תפרסם אתכם בצורה גרועה. יש הבדל עצום בין חברה ישראלית שמפרסמת בפייסבוק ובין חברה אשר מגיעה מחו"ל. לא רק זאת אלא שפעמים רבות המחיר שחברה מחו"ל תדרוש מכם הוא הרבה יותר גבוה ולכן זו עוד סיבה מדוע לא כדאי לעבוד איתה. כך אנו יכולים לראות כי חברה ישראלית עדיפה פי כמה על חברה מחו"ל לפרסום וזו עובדה.

האם כדאי לי לפרסם בפייסבוק עם חברה גדולה או קטנה?

עוד שאלה חשובה שכדאי לנו לברר בהקשר של פרסום בפייסבוק זה האם כדאי לנו לפרסם בפייסבוק עם חברת פרסום גדולה או קטנה? אם כן אתם צריכים להבין כי הגודל של החברה פחות משנה ומה שיותר משנה זה השאלה האם החברה היא מקצועית או לא והאם היא מומחית בפרסום או לא.

פורסם על ידי