מדבקות לזכוכית למשרדים

מדבקות לזכוכית למשרדים

מדבקות לזכוכית למשרדים – כך מתמודדים נכון עם השמש היוקדת!

מחפשים מדבקות ייעודיות למטרות הצללה וסינון קרינת השמש? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר על מדבקות אנטי סאן ייעודיות להצללת חלונות. מעבר לכך, נציג את היתרונות הגדולים של המדבקות הללו ונגע בדגשים החשובים שכדאי שתביאו בחשבון לפני הבחירה. אז רגע לפני שאתם בוחרים את פיתרון ההצללה הראשון שהציעו לכם, כדאי שתפנו מספר דקות ותמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

מדבקות ייעודיות למטרות הצללה

לפני שנכיר את התכונות הייחודיות והיתרונות הרבים של מדבקות לזכוכית למשרדים, חשוב שתכירו את המוצר עצמו. מדבקות לזכוכית למשרדים הן מדבקות ייעודיות המהוות פיתרון הצללה. מרבית בנייני המשרדים כוללים חלונות גדולים במיוחד, כאלה המתחילים ברצפה ומגיעים עד לתקרה. בעונת הקיץ החמה, כאשר השמש יוקדת על החלון, היא מעלה את הטמפרטורה בחלל באופן ניכר. החלל מתחמם והמזגן נדרש לעבודה מאומצת בכדי לקררו. מעבר לכך, קרינת שמש רבה חודקת לפנים החלל, ולכן רבים בוחרים לעשות שימוש במדבקות ייעודיות לסינון קרינת השמש.

רמות סינון שונות לקרינת השמש – ניתן לסנן עד כ 95 מהקרינה!

מדבקות לזכוכית למשרדים מצליחות לסנן עד כ 95% מקרינת השמש ובעצם כך הן מבטיחות חלל בטוח לעבודה לאורך שעות מידי יום. מעבר לכך, המדבקות מצליחות לשמור על טמפרטורה נמוכה בחלל, למרות השמש היוקדת. מרגישים שהמזגן מתאמץ ועדיין לא מצליח לשמור על טמפרטורה נמוכה? כנראה שהשמש יוקדת על חלומות חשופים. רוצים לשפר את המצב ולשמור על טמפרטורה נמוכה גם ללא שעות ארוכות של פעילות המזגן על 16 מעלות? מדבקות לזכוכית למשרדים היא התשובה עבורכם.

הכירו את ההבדלים המרכזיים בין המדבקות השונות

לפני שאתם בוחרים את המדבקות שלכם, חשוב לדעת כי ישנם כמה סוגים שונים של מדבקות. ההבדלים בין הסוגים השונים באים לידי ביטוי ברמות הסינון ובגימור של המדבקה.

רמות סינון משתנות

רמות הסינון – מדבקות אנטי סאן ייעודיות להגנה מפני השמש מגיעות בכמה רמות סינון שונות. רמת הסינון הגבוהה ביותר מצליחה לסנן עד כ 95% מקרינת השמש! חשוב להדגיש כי לא בכל חלון נדרשת רמת הסינון הגבוהה ביותר. לרוב מדובר בחלונות גדולים של חדרי משרדים.

גימורים שונים

גימור המדבקה – הבדל נוסף שאתם חייבים להביא בחשבון לפני שתבחרו את המדבקה שלכם הוא הגוון שלה. ישנן מדבקות בגוון שחור וישנן כאלה הנראות כלפי חוץ כמראה. בחירה בין הגימורים השונים נוגעת לטעמכם האישי, ולא מעבר.

שמירה על פרטיות לצד החלומות – לא ניתן לראות פנימה דרך החלון

מעבר לסינון קרינת השמש ולשמירה על טמפרטורה נמוכה, בעזרת המדבקות הללו תוכלו ליהנות מפרטיות לצד החלומות. כפי שציינו מעלה, הגימור השחור וגימור המראה מונעים מהסביבה לראות פנימה מעבר לחלון. מנגד, אתם כן תוכלו לראות את המתרחש בחוץ ללא מפרע. לסיכום, מדבקות לזכוכית למשרדים מבטיחות הגנה מפני קרינת השמש, שומרות על טמפרטורה נמוכה ומבטיחות פרטיות. רוצים גם? בחרו נכון את רמת הסינון המדוייקת עבורכם

ואת הגימור האהוב עליכם!

פורסם על ידי